اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه‌های اردبیل:

الگوی مردم برای انتخاب اصلح توان مدیریتی و تجربه سرسپردگی به فرمان ولایت است

استاد دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان اردبیل گفت: الگوی ملت ایران در انتخاب اصلح‌ترین فرد برای بالاترین جایگاه اجرایی کشور تجربه موفق مدیریتی و رکن اصلی در سرسپردگی واقعی به ولایت فقیه است.

الگوی مردم برای انتخاب اصلح توان مدیریتی و تجربه سرسپردگی به فرمان ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر اسحاقی استاد دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان اردبیل عصر امروز در همایش حضور در اردبیل اظهار داشت: رئیس ‌جمهور یک مملکت که به عنوان بالاترین مقام بعد از جایگاه رهبری فرزانه انقلاب در جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شود باید به برجستگی‌های حقیقی، شایستگی مدیریتی و توانمندی در عرصه‌های مختلف آراسته باشد تا مردم بتوانند از بین بهترین‌ها شایسته‌ترین فرد را برای اداره چهار ساله قوه اجرایی کشور برگزینند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید از تجربیات و سوابق مفید مدیریتی در عرصه‌های مختلف و همچنین روحیه دفاع از ارزش‌های اسلامی برخوردار باشد، تصریح کرد: رئیس ‌جمهور آینده باید با درایت و فهم بالا با حل مشکلات اقتصادی مردم، تورم و بیکاری جوانان بتواند برای چهار سال دوره حضور خود در مسند ریاست جمهوری برنامه داشته باشد و با تکیه بر خرد جمعی بتواند تصمیم‌گیری واقعی و حقیقی را دنبال کند.

اسحاقی با تاکید بر حفظ رفتار قانون‌گرایی از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: کسی که خود مجری قانون است باید تابع آن باشد و الگویی ارائه کند تا همه مردم با تکریم و احترام به قانون برجستگی‌های جامعه خود را به نمایش بگذارند.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: ملت ایران با درایت و زیرکی خود اصلح‌ترین و لایق‌ترین فرد را برای انتخاب در یازدهمین دوره رقابت‌های حساس و سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری بر می‌گزینند و رئیس‌ جمهور آینده می‌تواند در سایه پشتیبانی و رأی بالا هم در عرصه داخلی و هم خارجی با توان بالا حرکت کند.

* رئیس جمهوری با همت جهادی می‌خواهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این فعال سیاسی و کارشناس مسایل اجتماعی در ادامه سخنان خود بیان کرد: فضا برای برگزاری انتخابات گرم و پرشور همراه با عزم جدی فراهم است و قطعاً ملت ما کاندیدایی را در 24 خرداد بر می‌گزینند که با شایستگی، وارستگی و داشتن عزم راسخ و اعتقاد قوی با همت جهادی مسیر عزت و افتخار را طی کند.

اسحاقی با بیان اینکه دشمنان تبلیغات کاذب خود را علیه انقلاب اسلامی و صحنه حضور مردم در انتخابات آغاز کردند، یادآور شد: دشمن با استفاده از کانال‌های ماهواره‌ای، سایت‌ها و رسانه‌های خود به دنبال سیاه‌نمایی است تا ملت ایران را از عزم راسخ خود مأیوس و دلسرد کند اما به رغم شیطنت شیطان بزرگ آمریکا و روباه پیر انگلیس خبیث در صحنه حاضر بوده و پاسخی دندان‌شکن به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در همایشی مشابه در مشگین‌شهر نیز امام جمعه این شهرستان با یادآوری اینکه حضور در انتخابات یک وظیفه ملی، سیاسی و دینی است، گفت: هرکس به تقویت پایه‌های نظام و استحکام روزافزون آن کمک کند در حقیقت اسلام را یاری و مسلمانان را نصرت بخشیده است.

حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار افزود: همه کاندیداها باید برخی خصلت‌ها و معیارهای ناصحیح نظیر قوم‌گرایی، حزب‌گرایی و سیاسی‌کاری را کنار بگذارند و در فضای رفاقت توانمندی‌های خود را بیان و از تخریب رقبا جداً خودداری کنند.

وی تصریح کرد: ‌فضای انتخاباتی ما باید آراسته به معیارها و محک‌های اخلاق‌مداری و ارزش‌مداری باشد چرا که این ظلم مضاعف است که انتخابات ما به میدان تخریب، سوءاستفاده و برخی نگرش‌ها و معیارهای منفی تبدیل شود.

انتهای پیام/62006/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول