محمدابراهیم اسکندری امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در یاسوج از نصب و راهاندازی سامانه مدیریت مرکزی فوریتهای برق 121 در این استان خبر داد و اظهار داشت: این شرکت با هدف خدماترسانی مؤثرتر و بهتر به مشترکین برق در سراسر استان اقدام به نصب و راهاندازی این سیستم کرده است.
وی یادآور شد: هماکنون در مرحله اول، این سامانه در برق شهرستان بویراحمد راهاندازی شده و بهزودی در دیگر نواحی استان نیز راهاندازی خواهد شد.
معاون بهرهبرداری شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از مهمترین قابلیتهای سیستم مرکز تماس 121 را امکان برقراری ارتباط همزمان 30 مشترک با مرکز، توزیع عادلانه تماسهای مشترکین بین اپراتورهای پاسخگو و قابلیت تعریف و پخش پیامهای مختلف برای مشترکین برشمرد.
اسکندری با بیان اینکه اعلام فهرست خاموشیهای جاری و زمان برطرف شدن این خاموشیها به مشترکین از دیگر قابلیتهای این سیستم است، افزود: ارتباط با بانکهای اطلاعاتی مختلف از جمله سیستم جامع خدمات مشترکین، همچنین ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در خصوص تعرفههای برق و نحوه ارائه خدمات مشترکین از دیگر قابلیتهای سامانه پاسخگوی 121 است که در آیندهای نزدیک به بهرهبرداری میرسد.
انتهای پیام/82009/م20/پ3003