اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس دانشکده شهید محلاتی قم:

مقاومت و بصیرت رمز سربلندی ملت ایران است

مدرس دانشکده شهید محلاتی قم مقاومت و بصیرت را رمز سربلندی و پیروزی ملت ایران دانست.

مقاومت و بصیرت رمز سربلندی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، مهدی حسنی در همایش بصیرتی مردمی سپاه ناحیه امام حسین (ع) این شهرستان که با حضور بسیجیان در کانون اندیشه برگزار شد، اظهار داشت: بسیجیان تاکنون در عرصه‌های مختلف بدون چشم‌داشت وارد عرصه شده و صاحب افتخار شده‌اند.

حسنی افزود: قطعاً ملت ایران در عرصه بسیار حساس انتخابات که به اعتقاد همگان شرایط ویژه و قابل توجهی به حساب می‌آید، وارد عرصه شده، از کیان جمهوری اسلامی پاسداری می‌کنند.

کارشناس و تحلیل‌گر ارشد مسائل سیاسی همچنین به تشریح تهدیدات و شبیخون‌های گسترده دشمنان برای ایجاد خلل و یأس در حرکت میلیونی ملت در حماسه پیش‌رو پرداخت و نسبت به فتنه‌انگیزی دسیسه‌چینان هشدار داد.

این مسئول انتخابات را در ادوار مختلف حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: برگزاری رفراندوم همگانی انتخابات در نظام‌های مختلف از مناظر گوناگون از فرصت‌ها و تهدیداتی برخوردارند.

حسنی ادامه داد: ظهور ایران اسلامی به عنوان قدرت برتر در عرصه‌های فناوری و پیشرفت، دستاورد خاص انتخابات در ادوار مختلف در طول 35 سال گذشته بوده است.

وی قصد دشمن و ضد انقلاب خارج‌نشین و گروه‌های مخالف داخل برای دخل و تصرف در انتخابات را آشکار توصیف کرد و افزود: بحث مداخله در امور شورای نگهبان دسیسه و توطئه‌ای بود که طی روز‌های اخیر برای احراز صلاحیت نامزدهای خاص، از سوی افراد معاند دنبال می‌شد.

این مسئول بیان کرد: البته قاطعیت و تصمیم ارزنده شورای نگهبان در پاسبانی از قانون اساسی این فتنه را در آستانه مراحل نخست انتخابات خنثی و برای ملت هویدا کرد.

وی مقاومت و بصیرت را رمز پیروزی و سربلندی ملت ایران دانست و تصریح کرد: در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران همیشه مقاومت و بصیرت باعث پیروزی و سربلندی ملت ایران شده است و هر جا ملت ایران کوتاه آمده و با تساهل برخورد کرده، نتیجه‌ای جز شکست نداشته است.

انتهای پیام/77008/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول