اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

رئیس‏جمهور آینده باید دارای برنامه و بصیرت سیاسی باشد

امام جمعه سمنان گفت: رئیس‏جمهور آینده باید ساده‏زیست، دارای برنامه و بصیرت سیاسی باشد.

رئیس‏جمهور آینده باید دارای برنامه و بصیرت سیاسی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در جمع مردم و مسئولان استان سمنان اظهار داشت: رئیس‏جمهور آینده باید ساده زیست، دارای برنامه و بصیرت سیاسی باشد و این ویژگی‌ها در هر که باشد، او صلاحیت ریاست جمهوری اسلامی ایران را دارد و باید به وی رأی داد.

امام جمعه سمنان با اشاره به نام‏گذاری امسال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: علت این نامگذاری، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاست که انتخابات ریاست جمهوری اهمیت بیشتری دارد؛ چون نفر دوم کشور در آن انتخاب می‌شود.

وی افزود: قوانین توسط رئیس جمهوری اجرا می‌شود و بنابراین انتخاب درست مجری برنامه‌های اجرایی کشور اهمیت بسیاری دارد.

امام جمعه سمنان با تبیین علت اهمیت انتخابات امسال بیان داشت: علت اهمیت انتخابات امسال این است که فتنه 88 را پشت سر گذاشته‌ایم و جریانات شکست‏خورده در تلاش هستند در این انتخابات نیز التهاب ایجاد کنند.

مردم اجازه التهاب‌آفرینی نمی‏دهند

امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: آنها به خیال خام خود می‌خواهند باز التهاب‌آفرینی کنند و نمی‌دانند که ملت ایران دو بار از یک سوراخ گزیده نمی‌شوند و خواب آنها آشفته خواهد بود.

شاهچراغی تصریح کرد: در این دو سال، تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی بسیار شدید بوده است و علتش هم کم‏رنگ کردن حضور مردم در انتخابات و ایجاد شکاف بین ملت و نظام است اما غربی‏ها به توفیق الهی تاکنون موفق نشده‌اند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب گفت: رهبری گفتند که دشمن دو راهکار دارد که یکی به تعویق انداختن انتخابات یا برگزار نشدن آن برای القای ضعف نظام بوده که این نقشه تاکنون دشمن بی‌نتیجه مانده است.

امام جمعه سمنان افزود: راهکار دوم آنها، کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است که این نیز با بصیرت و هوشیاری مردم ناکام خواهد ماند و دشمنان باز هم تیرشان به سنگ خواهد خورد.

بر سر پیمانی که با انقلاب بسته‌ایم، ایستاده‌ایم

امام جمعه سمنان تاکید کرد: باید در پای صندوق‌ها حضور حداکثری داشته باشیم تا نشان دهیم ما بر سر پیمانی که با انقلاب بسته‌ایم، ایستاده‌ایم.

شاهچراغی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح از دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب اظهار داشت: امام خامنه‌ای تاکید دارند که رئیس جمهور اصلح باید دلسوز نظام، دین‏دار و با تقوا، به فکر منافع ملت، مقید به قانون اساسی و پیرو ولایت فقیه و روحیه مقاوم و شجاع و در برابر دشمنان با صلابت و راسخ باشد.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول