اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ارتباطات دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه:

نشست علمی «بصیرت در تصمیم‌گیری سازمانی» در قم برگزار می‌شود

مسئول ارتباطات و اطلاع‌رسانی دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه از برگزاری نشست علمی «بصیرت در تصمیم‌گیری سازمانی» هشتم خرداد در قم خبر داد.

نشست علمی «بصیرت در تصمیم‌گیری سازمانی» در قم برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام موسی اشکوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به انجمن مدیریت اسلامی حوزه اظهار کرد: علم مدیریت در ایران نوجوان است و پژوهش‌های مدیریت در ایران تقریبا نزدیک به صفر است و در صورت وجود پژوهش در این زمینه بیشتر جنبه ترجمه‌ای دارد.

وی خاطرنشان کرد: تعمیق و توسعه مباحث مدیریت و سازمان در حوزه‌ها و سامان‌بخشی به امور آموزشی و پژوهشی مباحث مدیریتی منجر شد تا دانش‌آموختگان حوزوی علم مدیریت گرد هم آیند تا گام‌های لازم برای رسیدن به قله‌های مدیریت اسلامی را طراحی و تدوین کنند.

مسئول ارتباطات و اطلاع‌رسانی دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه عنوان داشت: برگزاری نشست‌های علمی مدیریت در اسلام، متدولوژی در حوزه مطالعات مدیریتی و نقد کتاب مجموعه مباحثی از مدیریت در اسلام و روش تحقیق در مدیریت اسلامی از جمله فعالیت‌های انجمن مدیریت اسلامی است.

وی برگزاری کارگاه و کلاس‌های آموزشی در مدارس حوزه علمیه قم در موضوعات مدیریت زمان، ارتباطات با نگرش کاربردی، برنامه‌ریزی ارتباطات، مدیریت مسجد، مدیریت فرهنگی، مدیریت اردو، مدیریت زمان و مدیریت برنامه‌ریزی برای معاونان پژوهشی مدارس حوزه علمیه قم را از فعالیت‌های دیگر انجمن مدیریت اسلامی ذکر کرد.

اشکوری خاطرنشان کرد: هزار عنوان کتاب یا مقاله در حوزه مدیریت اسلامی شناسایی شده و جمع‌آوری‌ آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی عنوان داشت: طرح‌های تبیین حکمرانی اسلامی، بررسی چگونگی استحکام نهاد خانواده با رویکرد اسلامی، بررسی حفظ و کرامت و تأمین معیشت کارکنان بر اساس منابع اسلامی، تبیین الگوی توسعه اداری، طرح بررسی و ارائه راهکارهای تحقق الگوی توسعه اسلامی ایرانی در دستور کار انجمن مدیریت اسلامی حوزه قرار گرفته است.

مسئول ارتباطات و اطلاع‌رسانی دبیرخانه انجمن‌های علمی حوزه تصریح کرد: 104 نفر روحانی و طلبه که فارغ‌التحصیل، استاد و دانشجوی رشته مدیریت بودند شناسایی شده‌اند و فرم عضویت آنها تکمیل شده است.

وی از برگزاری نشست علمی «بصیرت در تصمیم‌گیری سازمانی» خبر داد و افزود: این نشست با سخنرانی حجت‌الاسلام دکتر محسن منطقی، عضو هیئت علمی و قائم مقام گروه مدیریت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نشست علمی «بصیرت در تصمیم‌گیری سازمانی» هشتم خرداد ساعت 18 در سالن کنفرانس انجمن‌های علمی حوزه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78003/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول