اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

فرهنگیان بصیرت‌افزایی کنند

فرماندار بهار گفت: فرهنگیان در بصیرت‌افزایی و حضور حداکثری مردم به ویژه دانش‌آموزان نقش مؤثری دارند.

فرهنگیان بصیرت‌افزایی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده صبح امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان بهار با اشاره به اینکه قدرشناسی و توجه ویژه به همه آنهایی که برای نظام تعلیم و تربیت زحمت می‌کشند انگیزه آنها را دوچندان خواهد کرد، اظهار داشت: در کشورهای توسعه‌یافته آنچه سبب پیشرفت و توسعه آنها شده این بوده که آموزش و تعلیم در رأس همه برنامه‌ها و هزینه‌کرد در این حوزه نوعی سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: تحقق و مشارکت مردم در بهره‌گیری از تمام منابع موجود و امکانات، در راستای توسعه، تجهیز و تسهیل در امور اجرایی آموزش و پرورش سبب موفقیت مجموعه برنامه‌ها و مصوبات جلساتی چون شورای آموزش و پرورش و پیشرفت نظام آموزشی در کشور خواهد شد.

فرماندار بهار گفت: آموزش و پرورش زیربنای اصلی توسعه است که سرمایه‌گذاری در آن باید ملی باشد و مشارکت همگان را می‌طلبد.

وی عنوان داشت: همکاری و هماهنگی همه‌جانبه مردم و مسئولان با نظام آموزش و پرورش هم سبب پیشرفت و توسعه کشور و هم تسهیل در امور تعلیم و تربیت خواهد شد. گلکارزاده اظهار داشت: امسال که سال حماسه سیاسی ـ حماسه اقتصادی نامگذاری شده مظهر این حماسه بزرگ انتخابات است که فرهنگیان در بصیرت‌افزایی و حضور حداکثری مردم به ویژه دانش‌آموزان نقش مؤثری دارند.

در ادامه امام جمعه شهر صالح‌آباد گفت: امروز در عرصه اقتصادی دشمن ما را مورد هجوم قرار داده که ملت ایران با مقاومت این توطئه‌ها را خنثی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام حمید افتخاری افزود: در این مقطع حساس و تاریخی باید حماسه‌ای ماندگار را ایجاد کنیم و این حماسه برگ زرین دیگری بر افتخارات ملی باشد و حضور گسترده و پرشور در انتخابات و برگزاری انتخابات امن و آرام و انتخاب فرد اصلح از وظایف اصلی ما است که ما باید با هوشیاری کامل فردی مدیر و مدبر و در خط ولایت و پایبند به ارزش‌ها و داشتن اعتقاد به اقتصاد مقاومتی را انتخاب کنیم.

وی اضافه کرد: امکانات موجود در این شهر کافی نبوده و باید خیرین به بحث تعلیم و تربیت توجه ویژه کنند و شهر صالح‌آباد نیازمند کمک خیرین است تا بتوانیم فضاهای آموزشی مورد نیاز را تکمیل و تجهیز کنیم.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول