اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه لنده:

بصیرت‌افزایی مهم‌ترین وظیفه نهادهای فرهنگی است

فرمانده سپاه لنده با اشاره به اهمیت بصیرت‌افزایی در کشور گفت: در شرایط کنونی نهادهای فرهنگی باید با برگزاری برنامه‌های مختلف، نقش بصیرت‌افزایی خود را در جامعه به درستی ایفا و گفتمان رهبری را به درستی تبیین کنند.

بصیرت‌افزایی مهم‌ترین وظیفه نهادهای فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، نورمحمد صحتی‌اصل در جلسه شورای اداری با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار کرد: انتخابات یکی از مراحل سرنوشت‌ساز کشور ایران اسلامی است که مردم رئیس دولت و رئیس کشور خود را برای مدت چهار سال انتخاب می‌کنند و سرنوشت کشور را به دست او می‌سپارند.

وی افزود: اینجاست که انتخابی آگاهانه و از روی بصیرت می‌تواند نقش بسزایی در آینده کشور داشته‌ باشد.

فرمانده سپاه لنده گفت: مردم ایران اهل بصیرت و آگاهی بوده و در انتخاب خود نهایت دقت را به‌کار می‌گیرند تا آن‌که اصلح‌تر است انتخاب شود.

وی به نقش سپاه در بصیرت افزایی انتخاباتی مردم اشاره کرد و تصریح کرد: سپاه به عنوان یک نهاد نظامی ـ فرهنگی در جامعه تنها به تبیین گفتمان امام و رهبری می‌پردازد.

صحتی‌اصل گفت: سپاه علم طرفداری و یا تخریب هیچ کاندیدی را بر دوش حمل نخواهد کرد و تنها در جهت حضور با شکوه ملت در پای صندوق‌های رأی تلاش و توان خود را به‌کار خواهد بست.

وی به مناسبت‌های خرداد اشاره کرد و اذعان داشت: در این ماه که ماه حماسه و مقاومت ملت ایران است، برنامه‌های مختلفی در سطح حوزه استحفاظی این نهاد مقدس برگزار می‌شود که از آن جمله می‌توان به برگزاری نشست بصیرتی در چاروسا و دیشموک و نشست نخبگان بسیجی شهرستان لنده اشاره کرد.

صحتی‌اصل با اشاره به اهمیت بصیرت‌افزایی در کشور گفت: نهادهای فرهنگی باید با برگزاری برنامه‌های مختلف، نقش بصیرت‌افزایی خود را در جامعه به درستی ایفا و گفتمان رهبری را به درستی تبیین کنند.

فرمانده سپاه لنده افزود: توصیه ما به همه کاندیداهای انتخابات چه شورای اسلامی شهر و روستا و چه ریاست جمهوری یا مجلس خبرگان رهبری و همه هواداران آنها این است که از حاشیه‌سازی پرهیز کرده و به تبیین برنامه‌های خود بپردازند.

وی به اعزام نیرو برای شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام اشاره کرد و گفت: هنوز سهمیه‌ای به این شهرستان ابلاغ نشده، اما ما آمادگی ثبت نام از متقاضیان را خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام سیدمحمود الهی‌نیا، سرپرست تبلیغات اسلامی لنده نیز در این جلسه با بیان اینکه دعوت همگانی مردم برای حضور در انتخابات یک وظیفه است، گفت: مسئولان باید برای دعوت از مردم برای حضور در انتخابات و باشکوه برگزار شدن آن نهایت تلاش خود را داشته باشند.

وی گفت: هر خط و جناحی به صلاحدید شورای نگهبان می‌تواند برای حضور در انتخابات تلاش خود را دوچندان کند.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده افزود: ما روحانیون هم برای دعوت مردم به پای صندوق‌های رأی بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت انتخابات علم دعوت را بر زمین نخواهیم گذاشت و مردم را به این حماسه سیاسی دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/82013/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول