اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان:

مدعیان بی‌بصیرت در جریان فتنه در مقابل اسلام ایستادند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه بعضی‌ها هدف را گم کرده‌اند، گفت: برخی از کسانی که زمانی مبلغ دین و یار امام بودند، در جریان فتنه در مقابل اسلام ایستادند و با سکوتشان آب به آسیاب دشمن ریختند.

مدعیان بی‌بصیرت در جریان فتنه در مقابل اسلام ایستادند

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در بین کارکنان شهرداری استان همدان اظهار داشت: ماه رجب متعلق به امیرمؤمنان حضرت علی (ع) است و درس‌های عبرت‌آموزی در زندگی این بزرگوار وجود دارد که باید مد نظر باشد.

وی دوران زندگی امیرمؤمنان(ع) را به پنج دوره تقسیم‌بندی کرد و گفت: دوره اول متعلق به دوران کودکی، دوران دوم مربوط به دوران نوجوانی، دوران سوم متعلق به 10 ساله تشکیل حکومت پیامبر(ص)، دوران چهارم مربوط به دوران سکوت 25 ساله ایشان و دوران آخر به عنوان مهم‌ترین دوره زندگی ایشان متعلق به پنج سال آخر زندگی این امام همام است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در تشریح دوران آخر زندگی حضرت امیر(ع) ادامه داد: دشمنان در این پنج سال سه جنگ را بر حضرت تحمیل کردند و بسیاری از مردم با هر شیوه‌ای درصدد اذیت و آزار ایشان برآمدند ولی امام علی (ع) همواره با صبر و تدبیر همه این دوران را مدیریت کردند.

وی خاطرنشان کرد: با نگاهی به زندگی مولای متقیان می‌فهمیم که همه این مسائل درس‌آموز است و زندگی ائمه هدی و انبیا در راستای این عبرت‌ها و درس‌ها شکل گرفته است.

ابوحمزه افزود: در انقلاب اسلامی نیز عین همین حوادث و اتفاقات زمان امیرمؤمنان(ع) رخ داده و در این 34 سال گروه‌هایی مانند مارقین و یا قاسطین و ... را داشتیم که همواره در مقابل رهبری ایستادند و به اشکال مختلف درصدد وارد کردن ضربه به نظام بودند.

وی با اشاره به جریان فتنه در چند سال گذشته عنوان کرد: با نگاهی به جریان فتنه می‌بینیم که در این جریان نیز جملی‌ها و معاویه‌های قرن و دشمنان اسلام حضور داشتند که در پشت سر آن‌ها اسرائیل و آمریکا قرار داشت.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه بعضی‌ها هدف را گم کرده‌اند یادآور شد: برخی از کسانی که زمانی مبلغ دین و در لباس روحانیت یار امام بودند، در جریان فتنه در مقابل اسلام ایستادند و با سکوتشان آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

وی خاطرنشان کرد: این صحنه‌ها برای ما درس است و باید مراقب باشیم در زمین دشمن بازی نکنیم و در مواضع و سیاستگذاری‌ها به نحوی عمل کنیم که وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

سردار ابوحمزه به علت انحراف افراد از مسیر اسلام اشاره و در خصوص علت آن عنوان کرد: علت اینکه افرادی در مسیر اشتباه قرار می‌گیرند و یا در جریانی مانند جریان فتنه سردسته عده‌ای می‌شوند دل‌بستن به دنیا است.

وی اضافه کرد: از دیگر عوامل نابودی بشر عدم بصیرت یا ضعف در بصیرت است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ابراز داشت: وقتی انسان جهت را گم کرد کار به جایی می‌رساند که امریکا و اسرائیل اعلام کنند بهترین حافظان منافع ما در ایران جنبش سبز هستند.

وی ادامه داد: سومین دلیل نابودی انسان عدم اطاعت از رهبری و ولایت فقیه است.

ابوحمزه افزود: تعدادی از افراد در این کشور دم از مودت زدند اما ما به آن‌ها می‌گوییم که تا زمانی که اطاعت نباشد مودت نتیجه نمی‌دهد.

وی بیان داشت: در حال حاضر ما در آستانه امتحان بزرگی قرار داریم و در هر جایی که امتحان خود را به درستی انجام دادیم خدا برکاتش را بر سر این ملت نازل کرده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به انتخابات شورا‌ها و انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: رهبری فرمودند همان اندازه که انتخابات ریاست جمهوری اهمیت دارد به همان اندازه نیز انتخابات شورا‌ها اهمیت دارد و مردم باید به وظیفه خودشان که انتخاب اصلح است عمل کنند.

وی تأکید کرد: در ایام انتخابات وظیفه ما حضور پرشور در انتخابات و تبیین معیار‌های انتخاب فرد اصلح است.

انتهای پیام/89007/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول