اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد برگزار کننده مراسم ارتحال امام خمینی(ره) بیان کرد

لشگرکشی دشمن در فضای مجازی برای دلسرد کردن مردم از حماسه‌سازی

مسئول ستاد برگزار کننده بیست و چهارمین مراسم ارتحال امام خمینی(ره) گفت: اگر اطلاع رسانی مطلوب باشد، حماسه سیاسی خلق می‎شود و در شرایطی که دشمنان انقلاب در فضای مجازی برای دلسرد کردن مردم بسیج شده‎اند رسانه‎ها باید روشنگری کنند.

لشگرکشی دشمن در فضای مجازی برای دلسرد کردن مردم از حماسه‌سازی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جعفر عسگری در نشست تبیین ویژه برنامه‎های بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در اصفهان اظهار کرد: امام خمینی(ره) شخصیت کم نظیری است که برای رضای خدا عمل می‎کرد ثمره مبارزه او انقلاب بود که تأثیرات زیادی در جهان اسلام گذاشت.

وی افزود: دنیا تشنه هدایت است و امام حرکتی را آغاز کرد که استمرار آن به دست امام خامنه‎ای است و سپس به امام زمان(عج) منتقل می‎شود.

مسئول ستاد برگزار کننده بیست و چهارمین مراسم ارتحال امام خمینی(ره) تصریح کرد: تقدیم 24 هزار شهید برای احیای اسلام از جمله نشانه‎های فهم و وفاداری مردم به اسلام است که اصفهانی‎ها در این امر پیشتاز هستند

وی ادامه داد: اصفهانی‎ها ثابت کرده‎اند که در حمایت و پشتیبانی از رهبر همیشه پیشتاز هستند و حضور گسترده مردم در 22 بهمن سال گذشته در شرایطی که هجمه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مردم را مورد تهاجم قرار داده بود، را نباید فراموش کرد.

عسگری اضافه کرد: اگر اطلاع‌رسانی مطلوبی داشته باشیم برای خلق حماسه سیاسی مشکلی نخواهیم داشت، دشمنان انقلاب در فضای مجازی برای دلسرد کردن مردم بسیج شده‎اند که رسانه‎های ما در این مقطع حساس باید روشنگری و بصیرت مردم را بالا ببرند.

وی تصریح کرد: رسانه‎ها باید به مردم گذشته انقلاب را تذکر دهند زیرا انسان فراموش کار است و جریان‎های را که از مسیر انقلاب منحرف شدند را به مردم بشناسانند و بازگو کنند تا حماسه سیاسی خلق شود.

مسئول ستاد برگزار کننده بیست و چهارمین مراسم ارتحال امام خمینی(ره)تصریح کرد: مراسم ارتحال امام(ره) بستری برای روشنگری است و همچنین اعتکاف بهترین فرصت برای رسانه‎ها است تا بهترین نظرسنجی‎ها را انجام دهند.

وی ادامه داد: جامعه نشان داده هر زمان که به معنویات توجه کرده است، جرایم و نارسایی‎ها در آن کاهش یافته است لذا رسانه‎ها باید مردم را در این ماه به معنویات و اخلاق انتخاباتی تشویق کنند.

عسگری گفت: ستاد برگزارکننده مراسم ارتحال امام(ره) با برنامه‎‎های خوبی برگزار می‎شود که 50 برنامه شاخص برای 15 خرداد تدارک دیده شده و در 14 خرداد برنامه‎های فرهنگی زیادی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/63019/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول