اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان عنوان کرد

تشدید تحریم‌ها ترفند دشمن برای تحت شعاع قرار دادن انتخابات

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان تشدید تحریم‌های اقتصادی علیه ایران را ترفند دشمن به منظور تحت شعاع قرار دادن انتخابات دانست و گفت: دشمن فضاسازی رسانه‌ای علیه انتخابات در ایران راه‌انداخته است.

تشدید تحریم‌ها ترفند دشمن برای تحت شعاع قرار دادن انتخابات

حجت‌الاسلام سعید مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به ورود هاشمی و مشایی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مصاحبه‌های هاشمی و خاتمی و همچنین فضاسازی رسانه‌ای خارج از کشور مؤید این امر است که ورود هاشمی به دلیل حضور مشایی در انتخابات نبوده و هاشمی را به این نتیجه رساندند که باید در انتخابات شرکت کند.

وی به جنگ روانی و فضاسازی تبلیغی پس از ثبت‌نام هاشمی برای نامزدی ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: طیف اصلاح‌طلبان به‌ویژه خاتمی برای احیای جریان سیاسی ورشکسته هاشمی را به این معرکه هول دادند.

مهدوی فضاسازی اقتصادی مانند پایین آوردن نرخ دلار را مؤید عزم جدی گروه‌های سیاسی اصلاح‌طلب برای حضور هاشمی در عرصه انتخابات دانست و تصریح کرد: ورود هاشمی در انتخابات ربطی به حضور مشایی در این عرصه نداشت.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان بیان کرد: گروه‌های سیاسی همسو با هاشمی بر فرض احراز صلاحیت هاشمی و مشایی، رقابت اصلی را بین این دو قطب نمی‌دانستند.

وی عدم احراز صلاحیت هاشمی توسط شورای نگهبان را تنها به لحاظ شرایط جسمی عنوان کرد و گفت: شورای نگهبان با عدم احراز صلاحیت هاشمی بزرگ‌ترین خدمت را به او کرد.

مهدوی مسئولیت ریاست جمهوری را اجرایی خواند و یادآور شد: مسئولیت مذکور نشاط و توان اجرایی لازم را می‌خواهد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان در ادامه انتخابات را عرصه حضور مشارکت سیاسی مردم توصیف کرد و افزود: نظام بین‌المللی برای به سرانجام رسیدن مشارکت سیاسی مردم در نظام اسلامی که در مقابل نظام سلطه و استکبار قد علم کرده، دارای حساسیت ویژه‌ای است.

وی با بیان اینکه با گذشت 34 سال از انقلاب اسلامی انتخابات در دوره‌های مختلف از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده است، تصریح کرد: انتخابات این دوره ریاست جمهوری در ایران مقارن با موج بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی و جنبش وال‌استریت است و بازخورد نتیجه انتخابات تنها ملی نبوده و بازتاب بین‌المللی دارد.

مهدوی به تلاش ویژه نظام سلطه و زور در هدایت و فضاسازی انتخاباتی در ایران اشاره کرد و گفت: دشمن فضاسازی رسانه‌ای و جنگ روانی گسترده‌ای علیه انتخابات ریاست جمهوری در ایران راه‌انداخته است.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان تشدید تحریم‌های اقتصادی علیه ایران را ترفند دشمن به منظور تحت شعاع قرار دادن انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: استکبار مذاکرات هسته‌ای و اعمال تحریم‌ها را منوط به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در ایران کرده و این امر نشان دهنده اهمیت انتخابات در کشور است.

انتهای پیام/84001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول