اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتشار بیانیه‌ای صورت گرفت

قدردانی ائمه جمعه خوزستان از عملکرد شورای نگهبان

ائمه جمعه خوزستان با انتشار بیانیه‌‌ای از عملکرد شورای نگهبان در احراز صلاحیت‌ کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کردند.

قدردانی ائمه جمعه خوزستان از عملکرد شورای نگهبان

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، در این بیانیه که نسخه‌ای از آن به خبرگزاری فارس استان خوزستان نمابر شده آمده است: عملکرد حکیمانه، هوشمندانه و شجاعانه شورای محترم نگهبان قانون اساسی در احراز صلاحیت کاندیداهای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ضمن فراهم آوردن مقدمات لازم برای خلق حماسه سیاسی و ایجاد آرامش و تقویت اعتماد عمومی به این نهاد تاثیرگذار، طرح و نقشه غرب را به هم ریخته و عامل یاس و سرخوردگی نظام سلطه جهانی گردید.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: به لطف خدا و با حضور همه گرایش‌های اصلی سیاسی در عرصه انتخابات و شور و شعور بالای ملت سرافراز ایران، مردم ما مرحله‌ای دیگر از این فرایند مهم را برای نزدیک شدن به روز تاریخی و سرنوشت‌ساز بیست و چهارم خرداد پشت‌سر گذاشته شد.

در انتهای این بیانیه آمده است: ما ائمه جمعه استان خوزستان تشکر ویژه خود را از شورای محترم نگهبان که بر اساس قانون و به دور از تاثیرپذیری از فشارهای سنگین داخلی و خارجی به وظیفه خود عمل کردند اعلام می‌داریم و از خدای بزرگ می‌خواهیم ملت شریف ایران را برای حضور باشکوه و حداکثری و انتخاب رئیس جمهور اصلح یاری فرماید کم اینکه از کاندیداهای محترمی که با سعه صدر و بزرگواری به رای شورای نگهبان احترام گذاشته و قانون‌مندی خود را ابراز نمودند نیز کمال تشکر را داریم.

انتهای پیام/72008/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول