اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت

حمایت ستاد مرکزی اصولگرایان گیلان از اقدام شورای نگهبان

ستاد مرکزی شورای اصولگرایان گیلان با صدور بیانیه‌ای حمایت خود از اقدام شورای نگهبان را اعلام کرد.

حمایت ستاد مرکزی اصولگرایان گیلان از اقدام شورای نگهبان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ستاد مرکزی شورای اصولگرایان گیلان بیانیه‌ای درباره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام می‌دارد.

اکنون بار دیگر در آستانه ورق خوردن برگ زرین دیگری از کتاب پرافتخار انقلاب اسلامی و نظام مردم‌سالاری دینی با برگزاری پرشکوه و سراسر حماسه یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری هستیم، انتخاباتی که باید بیش از پیش شکوه و عظمت انقلاب اسلامی را به رخ بکشد و چشم دشمنان گرگ‌صفت را کور و دل آرزومند دوستان را شاد کند و به لطف و عنایت حق تعالی چنین می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید: برگزاری چنین انتخاباتی التزام کامل و بدون قید و شرط نامزدها و طرفدارانشان به قانون است، زیرا التزام به قانون و رعایت آن است که آرامش و شور و نشاط انتخاباتی را برای جامعه به ارمغان می‌آورد.

در ادامه بیانیه ذکر شده است: تمام نامزدها و طرفدارانشان باید بدانند که نخستین گام حماسه سیاسی احترام به قانون و نظر شورای نگهبان به عنوان فصل‌الخطاب و سپس حضور حماسی ملت عزیز و بزرگوار ایران در پای صندوق‌های رأی است.

ستاد مرکزی شورای اصولگرایان گیلان ضمن قدردانی از شورای نگهبان که بدون تأثیرپذیری از هیچ گروه و شخصی و براساس توجهات به ارزش‌های الهی و در نظر گرفتن خداوند در تصمیم‌گیری‌ها و احراز صلاحیت نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که اصل و ریشه انقلاب اسلامی نیز بر پایه همین عدالت‌محوری است وظیفه قانونی خود را به سرانجام رساندند حمایت همه‌جانبه خود را از این شورا اعلام می‌کنیم و امیدواریم که به فضل الهی و بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور گسترده و شور نشاط مردم انقلابی ایران به ویژه مردم مؤمن و ولایتمدار گیلان، انتخاباتی در خور شایستگی نظام مقدس جمهوری اسلامی در 24 خرداد 92 را شاهد باشیم و حماسه عظیم انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خلق شود.

ستاد مرکزی اصولگرایان گیلان درباره نامزدهای ریاست جمهوری جلسات متعددی داشته‌اند که با بررسی‌های لازم هنوز به جمع‌بندی نرسیده و منتظر نظر بزرگان دینی و سیاسی و شخصیت‌های اثرگذار و نهادهای مربوطه است و تصمیم لازم اتخاذ می‌شود.

این بیانیه در پایان اضافه کرده است: درباره شورای شهر جلسات مختلفی برگزار شده تا با تعامل جریانات دیگر اصولگرا و جریان‌های همسو لیست اولیه را تعیین و تا هفته آینده لیست نهایی برای شهرستان رشت و دیگر مراکز شهرستان‌ها اعلام می‌شود.

انتهای پیام/2300/ش/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول