اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

ایستادگی در برابر نظر شورای نگهبان زیاده خواهی است

امام جمعه پلدختر گفت: شورای نگهبان سنگر دفاع از قانون اساسی و در بررسی صلاحیت‌ها با قاطعیت عمل کرد، بنابر این ایستادگی در برابر نظر شورای نگهبان زیاده‌خواهی است.

ایستادگی در برابر نظر شورای نگهبان زیاده خواهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند در خطبه‎های نماز جمعه این هفته پلدختر بیان کرد: اگر ارگان مقدسی مثل شورای نگهبان به وظیفه انقلابی خودش به خاطر فشارها عمل نکند، بعید نیست که برخی این کشور را به دست بیگانه بدهند.

لروند تصریح کرد: امام فرمود که وقتی بیگانگان از شما تعریف کردند، بدانید که مشکل پیدا کرده‎اید، رهبر عزیز انقلاب فرمودند که عده‎ای توقع دارند، در احراز صلاحیت‎ها دخالت کنم، در حالی که تشخیص را نمی‎شود، دستور داد.

لروند افزود: مقام معظم رهبری فرمودند، شورای نگهبان نباید در مقابل افرادی که می‎خواهند با قانون گردن کلفتی کنند، کوتاه بیاید همه باید تابع قانون باشند، آن جائی اشکال پیدا می‎شود که تخلف از قانون انجام پذیرد.

خطیب نماز جمعه پلدختر به سه‌شنبه هفت خرداد افتتاح نخستین دوره مجلس شورای اسلامی در سال 59 اشاره کرد و بیان کرد: مجلس شورای اسلامی کار قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون را دارد.

انتهای پیام/2304/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول