اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله معلمی:

قانون باید برای همگان یکسان اجرا شود/تصمیم شورای نگهبان قانونی بود

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به انتخابات و تمکین از تصمیم شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: قانون نباید تنها برای قشر ضعیف جامعه باشد بلکه باید برای همگان یکسان اجرا شود.

قانون باید برای همگان یکسان اجرا شود/تصمیم شورای نگهبان قانونی بود

آیت الله علی معلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه سوم خرداد روز بزرگی در تاریخ ایران اسلامی است، گفت: روز باز پس‌گیری خرمشهر از دست ارتش عراق که از حمایت استکبار جهانی برخوردار بود از اهمیت بی‌شماری برخوردار شد.

وی با تاکید بر اینکه  این امر در سایه مقاومت، ایستادگی و پایداری تحقق یافت، افزود: اگر امروزه ما را وسوسه می‌کنند که در برابر آمریکا کوتاه بیایید تا مشکلات اقتصادی شما حل شود یک سراب و فریبی بیش نیست.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در مورد حل مشکلات اقتصادی متذکر شد: مشکلات اقتصادی در سایه مقاومت فراهم می‌شود.

وی فضل الهی را در پی رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی که امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیده است، اذعان داشت: باید عموم ملت با حضور یکپارچه‌شان در عرصه انتخابات حماسه سیاسی بیافرینند.

معلمی تصریح کرد: این حماسه سیاسی موجب آن می‌شود که استکبار جهانی در برابر اراده این ملت کوتاه بیاید و تسلیم اراده ملت بشود برای اینکه آنها هم از داشتن رابطه با همه کشورها و از جمله کشور عزیزمان منافعی خواهند داشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات و تمکین از تصمیم شورای نگهبان اشاره داشت و بیان کرد: قانون نباید تنها برای قشر ضعیف جامعه باشد بلکه باید برای همگان یکسان اجرا شود.

خطیب جمعه قائمشهر در پایان تصمیم شورای نگهبان را یک تصمیم قانونی دانست و متذکر شد: تصمیم شورای نگهبان یک تصمیم قانونی و طبعاٌ دارای مستندات قانونی است و بنابراین باید برای همگان محترم باشد و تمکین در برابر قانون حکایت از شخصیت ذاتی افراد می‌کند.

وی در پایان گفت: کارشکنی و زیر بار تصمیمات قانونی نرفتن خود نوعی از نامناسب بودن اشخاص برداشت می‌شود.

انتهای پیام/86017/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول