اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی در گفت‌وگو با فارس:

شورای نگهبان نشان داد امانت‌دار و صادق است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در جریان احراز صلاحیت‌ها مردم آگاه شدند که شورای نگهبان در اجرای وظیفه خود صادق و امانتدار است.

شورای نگهبان نشان داد امانت‌دار و صادق است

سردار محمد رضا نقدی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در خمینی‌شهر اظهار کرد: مردم ایران مفتخرند که بالاترین سطح مشارکت سیاسی در دنیا را دارند و باید این افتخار و جایگاه حفظ و تقویت شود.

وی افزود: مردم ایران باید نشان دهند با نظام هستند، هدف تحریم‌ها جدایی مردم از نظام است و فتنه‌گران اجازه نداند ملت ایران از حضور مشارکت 85 درصدی خود بهره کافی را از عرصه‌های بین‌المللی ببرد، اما در 24 خرداد مردم ما با حضور خود نشان خواهند داد که تحریم‌ها اثری نداشته و ملت را خسته  نکرده بلکه مردم ما همچنان در صحنه هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به دشمنان گفت: دشمنان ما از حضور باشکوه ملت عبرت بگیرند و به جای استفاده از مدار زور و فشار از مدار تعقل خود استفاده کنند، تحریم‌ها علیه ایران نه تنها بر اراده مردم اثری نداشته بلکه سبب استقلال و شناخت توان ملت و جوانان شده است.

وی تاکید کرد: در خودکفایی بنزین راه بیست ساله را یک ساله طی کردیم و در بخش‌های خودکفایی راه پیدا کردیم که تحریم‌ها بیشتر بر روی آن کالاها متمرکز بوده است و طبق نظر رهبری تحریم‌ها برای نظام و ملت ما فرصت محسوب می‌شود.

نقدی افزود: در مقطع‌ تحریم‌ها ما قادر به ساختن اقتصاد کشور شده‌ایم و در این شرایط قادریم اقتصاد بدون نفت را بدست بیاوریم و تجربه کنیم و به جای انحراف و ضعف می‌توانیم با استقامت از تحریم‌ها به عنوان یک فرصت استفاده کنیم.

انتهای پیام/63001/ج40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول