اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لامرد:

باید به نظر شورای نگهبان احترام گذاشت

امام جمعه لامرد گفت: باید به نظر شورای نگهبان در مورد تایید صلاحیت‌ها احترام گذاشت و هیچ‌کس حق ندارد تحلیل‌هایی که در آن مسائل منفی نهفته است بیان کند.

باید به نظر شورای نگهبان احترام گذاشت

 به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت‌الاسلام سید علی اصغر هاشمی شهیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به فرا رسیدن ایام ماه رجب و آغاز مراسم معنوی اعتکاف اظهار داشت: استقبال باشکوه جوانان از مراسم معنوی اعتکاف بسیار مهم است و کسانی که مسئولیت فرهنگی و ارشادی دارند باید در این زمینه تلاش مضاعف کنند چرا که با این کار جوانان به بیراه نمی‌روند.

خطیب جمعه لامرد افزود: هر زمانی که پای دین مبین اسلام در میان بوده است مردم حضور باشکوه و باشوق فراوان داشته‌اند و این نشان از ایمان و ارادت بالا به اهل بیت عصمت و طهارت است.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها زمانی که فرزندانی با دیانت تربیت کنند به طور یقین فردا آنان در خدمات ارزنده به جامعه خود ارائه می‌دهند گفت: اگر این جوانان را نداشتیم مشخص نبود در مقابل دشمن پیروز می‌شدیم.

هاشمی شهیدی در بخشی دیگر از سخنان خود به اعلام رسمی تایید صلاحیت شدگان انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان اشاره کرد و بیان داشت: شورای نگهبان یک فیلتر است و امام خمینی (ره) به‌گونه‌ای این شورا را پایه‌گذاری کرده است که هیچ‌کس کاری نمی‌تواند بکند.

امام جمعه لامرد تصریح کرد: باید به نظر شورای نگهبان در مورد تایید صلاحیت‌ها احترام گذاشت و هیچ‌کس حق ندارد تحلیل‌هایی که در آن مسائل منفی نهفته است بیان کند.

وی در همین زمینه خاطرنشان کرد: مردم کشور ما دارای شعور بالای سیاسی هستند و به طور یقین در انتخابات پیش‌رو حضور باشکوه می‌یابند چراکه دشمنان انقلاب اسلامی در انتظار آن هستند که چالشی در این کشور برپا کنند.

انتهای پیام/2448/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول