اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) استان اردبیل:

افزایش 30 درصدی تسهیلات خوداشتغالی برای متقاضیان

مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) استان اردبیل از افزایش 30 درصدی اعتبارات و تسهیلات خوداشتغالی متقاضیان برای ایجاد فرصت‌های کسب و کار مناسب خبر داد.

افزایش 30 درصدی تسهیلات خوداشتغالی برای متقاضیان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق آخوندزاده مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) استان اردبیل عصر امروز در مراسم گشایش شعبات الکترونیکی صندوق در مشگین‌شهر اظهار داشت: صندوق مهر امام رضا (ع) با هدف ایجاد فرصت‌های اشتغال در حوزه خوداشتغالی، مشاغل خانگی و حمایت از کارآفرینان تسهیلات مناسب با درصد پایین پرداخت کرده و یا با همکاری سایر بانک‌ها متقاضیان واجد شرایط را برای دریافت این تسهیلات معرفی می‌کند.

وی تصریح کرد: صندوق مهر امام رضا (ع) در چند سال اخیر با فعالیت خود توانسته است اطمینان و اعتماد کافی را برای جذب مشتریان بیشتر فراهم آورد تا با ایجاد فرصت‌های اشتغال زمینه رشد و تعالی اقتصادی و تحول حقیقی را در جامعه فراهم بیاورد.

آخوندزاده با بیان اینکه در شش سال اخیر بیش از 10 هزار فقره تسهیلات برای متقاضیان پرداخت شده است، خاطرنشان کرد:‌ ارزش ریالی تسهیلات پرداخت شده به این متقاضیان حدود 641 میلیارد ریال بوده ‌است که با سهل‌ترین شرایط این وام‌ها پرداخت شده است.

این مسئول با بیان اینکه اعتبارات و تسهیلات پرداخت شده از طریق این صندوق در سال ‌جاری افزایش می‌یابد، اضافه کرد: 30 درصد اعتبارات این صندوق در سال 92 افزایش یافته که امیدواریم حرکت مثبت و سازنده‌ای را در پیشبرد اهداف شاهد و ناظر باشیم.

وی اعتبارات امسال صندوق را حدود 13 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: در دو ماهه اول امسال یک‌هزار و 970 نفر برای دریافت تسهیلات صندوق مهر امام رضا (ع) در استان اردبیل ثبت‌نام کردند.

مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) استان بیان کرد: هر چند اهداف و رویکرد صندوق در ابتدای شکل‌گیری پرداخت تسهیلات برای اشتغال، مسکن و ازدواج بوده است اما امروزه این صندوق متولی پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی برای ایجاد فرصت‌های اشتغال برابر، کارآمد و حرفه‌ای است.

آخوندزاده در ادامه یادآور شد:‌ در کنار پرداختی این صندوق ما با بانک توسعه تعاون نیز تفاهمنامه همکاری بسته‌ایم و به‌زودی پرداخت تسهیلات با سود چهار درصد از طریق این بانک آغاز می‌شود.

وی گفت: ما در تلاش هستیم به هر نحو ممکن بسترها و زمینه‌های اشتغال را با جذب سرمایه‌گذاران فراهم آوریم که انتظار می‌رود در این گام‌های خود جدی و مستحکم وارد میدان شده و عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این آیین فرماندار شهرستان مشگین‌شهر نیز در سخنانی افزود: صندوق مهر امام رضا (ع) با توجه به ماهیت معنوی و ارزشی از صندوق‌های مورد اعتماد و وثوق مردم است.

سید حمید عباداللهی تصریح کرد:‌ راه‌اندازی شعبات متعدد و الکترونیکی کردن خدمات یکی از بسترهای خوب برای توسعه و تقویت بخش کارآفرینی است که می‌تواند زمینه یک حرکت همه‌جانبه را بهتر و شایسته‌تر فراهم آورده و بیش از هر زمان دیگر یک تحول حقیقی را رقم بزند.

انتهای پیام/62007/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول