اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان خبر داد

تخصیص تسهیلات کم‌بهره به مشاغل خانگی دشتستان

معاون فرماندار دشتستان از تخصیص تسهیلات کم‌بهره به مشاغل خانگی دشتستان خبر داد.

تخصیص تسهیلات کم‌بهره به مشاغل خانگی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کوروش دهقان پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: دولت نهم و دهم در امر ایجاد اشتغال پایدار نقش اساسی داشته و به ویژه در چند سال اخیر در دشتستان اقدامات مؤثری انجام گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار دشتستان با اشاره به محقق شدن تعهدات اشتغال در این شهرستان خاطر نشان کرد: شهرستان دشتستان از موفق‌ترین شهرستان‌های استان است که توانسته به موقع اعتبارات اعلام شده را جذب کند و این حاصل تلاش بی‌وقفه و دلسوزانه اعضاء کارگروه تخصصی اشتغال است.

دهقان بر لزوم توسعه مشاغل خانگی تاکید کرد و افزود: مقرر شده که مکاتبه‌ای با دستگاه‌های اجرایی در زمینه اطلاع‌رسانی به متقاضیان مشاغل خانگی در تکمیل پرونده‌ها در بانک‌های مربوطه از سوی دبیرخانه کارگروه صورت پذیرد.

وی به نقش جهادکشاورزی در اشتغال شهرستان دشتستان اشاره کرد و اظهار داشت: از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌خواهیم در زمینه تاثیر بخش توسعه کشاورزی بر میزان اشتغال در شهرستان دشتستان گزارشی ارائه کند و همچنین جهادکشاورزی نیز در ارتباط با تاثیر بخش توسعه کشاورزی بر میزان تولید در شهرستان دشتستان گزارش دهد.

معاون فرماندار دشتستان از تخصیص تسهیلات کم‌بهره به مشاغل خانگی دشتستان خبر داد و گفت: از بانک‌های شهرستان که در این راستا همکاری کرده‌اند تقدیر می‌کنیم.

در این نشست درخواست طرح برقی کردن چاه 43 نفر به عاملیت بانک کشاورزی مورد موافقت قرار گرفت.

همچنین درخواست سرمایه در گردش 2 طرح پرواربندی و یک طرح مرغداری با اشتغال 11 نفر و با مجموع اعتبار 5.5 میلیارد ریال مورد موافقت کارگروه قرار گرفت.

انتهای پیام/2452/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول