اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار دشتستان خبر داد

تامین اعتبار مشاغل خانگی در دشتستان

معاون فرماندار دشتستان از تامین اعتبار مشاغل خانگی در دشتستان خبر داد.

تامین اعتبار مشاغل خانگی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کوروش دهقان در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان دشتستان اظهار داشت: توجه به اشتغال جوانان و ایجاد شغل پایدار برای این قشر از اولویت‌های اساسی مسئولان در سال جاری است.

وی افزود: در دولت نهم و دهم در راستای ایجاد شغل اقدامات مؤثری صورت گرفته و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: برای برگزاری هر چه بهتر جلسات کارگروه اشتغال، حضور تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه حضور رؤسای بانک‌های عامل الزامی است.

دهقان با تاکید بر لزوم مشخص شدن تعهدات اشتغال دستگاه‌ها تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در زمینه سهم تعهد اشتغال جدید شهرستان در سال جاری نسبت به پیش‌بینی تعداد فرصت‌های شغلی ایجادی دستگاه‌ها با هماهنگی مدیران کل آن اداره تهیه و به دبیرخانه کارگروه ارائه دهند.

معاون فرماندار دشتستان از تامین اعتبار مشاغل خانگی در دشتستان خبر داد و اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی که دارای اعتبارات مشاغل خانگی و خوداشتغالی هستند در صورت بروز مشکلات و مسائل مربوطه به دبیرخانه کارگروه مراجعه کرده و با همکاری سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا پیگیری نهایی اقدام کنند.

دهقان اضافه کرد: از رؤسای شعب مرکزی و سرپرستی بانک‌های عامل انتظار داریم شخصا در جلسات کارگروه شرکت کنند.

وی بیان کرد: از دبیرخانه کارگروه نیز می‌خواهیم آمار عملکرد کارگروه اشتغال شهرستان از سال 86 تا 90 را تهیه و در اختیار اعضاء قرار دهند.

ضرغام شهریاری سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دشتستان نیز به بررسی مصوبات گذشته کارگروه اشتغال پرداخت و خواستار پیگیری سریع بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان شد.

انتهای پیام/2452/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول