اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوانسار خبر داد

اجرای 132 طرح خوداشتغالی در خوانسار

سرپرست نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوانسار گفت: با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون تومان 132 طرح خود اشتغالی در خوانسار اجرا شده است.

اجرای 132 طرح خوداشتغالی در خوانسار

حبیب‌الله فرهمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان بیان کرد: با همکاری اعضای کارگروه اشتغال شهرستان و دستگاه‌های اجرایی از محل اعتبارات خود اشتغالی سال 1391 در سطح روستاهای خوانسار مبلغ یک میلیارد و 607 میلیون و 800 هزار تومان اعتبار اختصاص داده شد که از این رقم یک میلیارد و یکصد میلیون و 500 هزار تومان آن تاکنون پرداختی و عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه با این رقم پرداختی 132 طرح انجام شده است، تصریح کرد: جلسات کارگروه اشتغال به صورت مستمر و به ریاست فرماندار خوانسار تشکیل می‌شود.

سرپرست نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوانسار اظهار کرد: مساعدت و کمک روستاییان در راستای داشتن شغل مناسب و جوابگو همواره مورد تاکید مسئولان عالی شهرستان بوده و علاوه بر رونق تولید جامعه در راستای جلوگیری مهاجرت روستاییان به شهر موثربوده است.

*معرفی 909 طرح خود اشتغالی به بانک‌های عامل خوانسار

وی همچنین در ادامه به اعتبارات اعطا شده صندوق قرض‌الحسنه وام خود اشتغالی و مشاغل خانگی اشاره کرد و افزود: از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه وام خود اشتغالی و مشاغل خانگی سال 90 و 91 در مجموع به 909 طرح که متقاضیان آن بانوان شهرستان بوده‌اند از طرف این اداره به منظور دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل خوانسار معرفی شده‌اند.

فرهمند با تاکید بر اینکه اجرای طرح مشاغل خانگی درصد بالایی از خانم‌های خانه‌دار را وارد چرخه مشارکت اقتصادی شهرستان کرده است، تصریح کرد: در راستای رشد و تعالی اقتصادی شهرستان 3 میلیارد و 659 میلیون و 100 هزار تومان تسهیلات برای این بانوان در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: طرح مشاغل خانگی از سال 1390 و بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و آیین‌نامه دولت در حال اجرا است و تطابق خوبی با استعدادهای بانوان داشته است.

انتهای پیام/63014/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول