اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) آذربایجان‌شرقی خبر داد

پرداخت 1750 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی در آذربایجان‌شرقی

مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) آذربایجان‌شرقی از پرداخت یک هزار و 750 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی توسط این صندوق در استان خبر داد.

پرداخت 1750 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، علی زارع در جلسه شورای هماهنگی ادارات و سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: مطالبات موسسه قرض‌الحسنه مهر امام رضا(ع) در آذربایجان شرقی به موقع توسط مردم فهیم و خوش قول آذربایجان شرقی پرداخت شده است؛ به طوری که تاکنون در زمینه دریافت مطالبات مردم مشکلی نداشته‌ایم.

وی گفت: صندوق مهر امام رضا(ع) مدعی قرض‌الحسنه واقعی است، به‌ طوری که مطالبات این صندوق در آذربایجان‌شرقی زیر هفت درصد است.

زارع در ادامه از پرداخت تسهیلات سال 92 با اعتبار 92 میلیارد ریال در سطح 46 روستای آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: این اعتبار برای ایجاد اشتغال در روستاهای محروم و کمتر توسعه یافته اختصاص داده شده است که برای هر روستا دو میلیارد ریال در نظر گرفته شده است. 

انتهای پیام/60002/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول