اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون و رفاه اجتماعی جنوب کرمان:

700 مجوز مشاغل خانگی در قلعه‌گنج صادر شده است

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های جنوبی کرمان گفت: 700 مجوز مشاغل خانگی در قلعه‌گنج صادر و به بانک‌ها معرفی و بسیاری از این موارد پرداخت شده است.

700 مجوز مشاغل خانگی در قلعه‌گنج صادر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، عباس اکبری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال این شهرستان اظهار داشت: با تلاش ادارات مرتبط با اشتغال در قلعه‌گنج رتبه خوبی در سامانه رصد به دست آمده است.

وی افزود: تاکنون برای مشاغل خانگی 700 مجوز صادر و به بانک‌ها معرفی شده‌اند که با آمار ارائه شده از سوی بانک‌ها بسیاری از این موارد پرداخت شده و اشتغال صورت گرفته است.

اکبری عنوان کرد: در بخش توسعه کشاورزی تاکنون یک‌هزار و 120 نفر از متقاضیان این بخش در قلعه‌گنج به اداره کار معرفی و 780 نفر راستی‌آزمایی و به ستاد طرح توسعه معرفی شده‌اند.

وی افزود: در این راستا هفت شرکت تعاونی مهر کشاورزی در قلعه‌گنج ثبت‌نام شده است و این روند مناسب و خوبی در اشتغال پایدار است که در این زمینه نیز قلعه‌گنج دارای رتبه برتر در جنوب کرمان است.

اکبری بیان داشت: در مجموع کمیته امداد و بهزیستی 160 پرونده سهمیه اشتغال دارند که باید به بانک‌های عامل شهرستان معرفی و انعقاد قرارداد صورت پذیرد.

وی گفت: تاکنون در سامانه رصد استان کرمان، 106 درصد ثبت شغل صورت گرفته است که در قلعه‌گنج 60 درصد این مهم، محقق شده است.

اکبری افزود: 55 هزار فرصت شغلی جدید بر اساس آمار سال 92 به استان کرمان اختصاص یافته است و تعهد ایجاد آن را داده‌ایم که ادارات و نهادها باید در این راستا اطلاع‌رسانی و همکاری کنند.

مدیر جهاد کشاورزی قلعه‌گنج نیز گفت: تاکنون 110 پرونده طرح توسعه با اعتباری بالغ بر 53 میلیارد ریال از طریق بانک عامل پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی و سایر رشته‌های مرتبط می‌توانند در طرح گلخانه 100 هکتاری و مجتمع پرورش دام یک‌هزار رأسی ثبت‌نام و از تسهیلات ارزان قیمت آن استفاده کنند.

وی گفت: نظارت بیشتر بر طرح‌های اشتغال می‌تواند، قلعه‌گنج را در جایگاه مناسب توسعه و رشد قرار دهد و کمک شایانی به اقتصاد مردم داشته باشد.

انتهای پیام/80004/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول