اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه کشوری نمایشگاه‌داران اتومبیل خبر داد

انجام 70 درصد معاملات خودرو به صورت اقساط

رئیس اتحادیه کشوری صنف فروشندگان و نمایشگاه‌داران اتومبیل از انجام 70 درصد معاملات خودرو به صورت اقساط خبر داد.

انجام 70 درصد معاملات خودرو به صورت اقساط

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن زمانی‌افشار در جلسه سامانه ثبت معاملات خودرویی با بیان اینکه وظیفه اتحادیه‌ها این است که به صنف خودشاٰن و مقام بدهند، اظهار کرد: مشاوران املاک کدرهگیری را دنبال کردند و در این زمینه موفق بودند.

وی ادامه داد: با اجرایی شدن سامانه ثبت معاملات املاک بیش از 70 درصد از مشکلات املاک کشور کاهش پیدا کرد.

ساماندهی واحدهای صنفی از اهداف طرح ثبت معاملات خودرو

رئیس اتحادیه کشوری صنف فروشندگان و نمایشگاه‌داران اتومبیل یکی از اهداف طرح ثبت معاملات خودرو را ساماندهی واحدهای صنفی دانست و تصریح کرد: نمایشگاه‌داران باید به صورت یکسان ساماندهی شوند.

زمانی‌افشار با بیان اینکه باید نمایشگاه‌داران از نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین اتحادیه‌ها با یک نگاه نگریسته شوند، ابراز داشت: همچنین در رابطه با اطلاعات واحدهای صنفی نیاز به یکپارچه‌سازی وجود دارد.

وی ‌با اشاره به مشکلات صنف نمایشگاه‌داران اتومبیل متذکر شد: در تهران 3 هزار و 300 واحد صنفی اتومبیل وجود دارد.

جمع‌آوری 70 پروانه در تهران

رئیس اتحادیه کشوری صنف فروشندگان و نمایشگاه‌داران اتومبیل با بیان اینکه در تهران 670 پروانه اتومبیل وجود دارد، یادآور شد: از این تعداد 70 پروانه به سبب اینکه تامین و حمایت نشده‌اند، جمع‌آوری و به اتحادیه تهران برگردانده شده‌‌اند.

زمانی‌افشار صنف نمایشگاه‌داران اتومبیل را یکی از اصناف معتبر عنوان کرد و افزود: برای انجام امور خیر مانند آزادسازی زندانیان از این صنف استفاده می‌شود.

وی یکی دیگر از مشکلات صنف نمایشگاه‌داران اتومبیل را تداخل صنفی دانست و اضافه کرد: نمایشگاه‌داران اتومبیل به هیچ وجه در محیط کاری خود ایزوگام نمی‌فروشند، اما مثلا ایزوگام فروش در محیط کاری خود ماشین خرید و فروش می‌کند.

انجام 70 درصد معاملات خودرو به صورت اقساط

رئیس اتحادیه کشوری صنف فروشندگان و نمایشگاه‌داران اتومبیل با بیان اینکه باید جلوی خرید و فروش‌های بدون مجوز گرفته شود، متذکر شد: با استفاده از سامانه ثبت معاملات خودرو هیچ کس نمی‌تواند خارج از نمایشگاه قولنامه ماشین بنویسد.

زمانی‌افشار با اشاره به هماهنگی پلیس راهبر با صنف نمایشگاه‌داران اتومبیل گفت: هیچ اتومبیلی بدون کدرهگیری تعویض پلاک نشده و برای گرفتن کدرهگیری نیاز به حضور در نمایشگاه‌های اتومبیل دارای پروانه وجود دارد.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: در بیشتر شهرهای کشور 70 درصد معاملات خودرو به صورت اقساط انجام می‌شود.

انتهای پیام/69010/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول