اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای الزهرا (س) زنجان خبر داد

برگزاری 2500 نفر دوره آموزشی در زنجان

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای الزهرا (س) زنجان گفت: امسال برگزاری 2 هزار و 500 نفر دوره آموزشی در استان هدف‌گذاری شده است.

برگزاری 2500 نفر دوره آموزشی در زنجان

پریسا علیمردانی در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای الزهرا در سال‎جاری برای تحقق اهداف آموزشی تلاش می‏کند.

وی به تعهدات آموزشی مرکز الزهرا (س) اشاره کرد و افزود: این مرکز در هر سال تعهداتی دارد و همواره برای برگزاری دوره‏های آموزشی تلاش کرده است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای الزهرا (س) زنجان با بیان اینکه در سال گذشته اقدامات مناسبی در بخش آموزشی صورت گرفته است، یادآور شد: برای تحقق تعهدات آموزشی تلاش شده است.

وی به برنامه‏های آموزشی سازمان فنی و حرفه‏ای استان اشاره کرد و ادامه داد: در سال‎جاری 12 هزار نفر دوره در قسمت آقایان و بانوان پیش‏بینی شده است.

علیمردانی توسعه آموزش فنی و حرفه‌ای را مهم دانست و تاکید کرد: برای گسترش کسب و کار باید نسبت به توسعه آموزش‏های فنی و حرفه‏ای تلاش کرد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای الزهرا (س) زنجان با اشاره به برنامه پنجم توسعه کشور، خاطرنشان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‏ای در استان در راستای اهداف برنامه پنجم توسعه حرکت می‏کند.

وی تحقق اهداف سند چشم‌انداز توسعه کشور را مهم ارزیابی کرد و گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای الزاهرا (س) زنجان همانند سیاست‏های اداره کل در راستای تحقق سند چشم‌انداز گام بر می‏دارد.

علیمردانی به برنامه عملیاتی بخش آموزش این مرکز اشاره کرد و گفت: 550 هزار نفر ساعت آموزش در سال‎جاری برنامه عملیاتی مرکز الزهرا برای دوره‌های آموزشی است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای الزاهر (س) زنجان با تاکید بر اهمیت برنامه‏ریزی برای برگزاری کلاس‏های آموزشی اوقات فراغت جوانان خاطر‌نشان کرد: پر کردن اوقات فراغت جوانان همواره جزو اولویت‏های مهم بوده است.

وی برپایی کلاس‏های آموزشی اوقات فراغت برای کارآموزان را مهم دانست و تاکید کرد: در سال‎جاری نسبت به برنامه‏ریزی دقیق برای برپایی کلاس‏های اوقات فراغت تلاش می‏شود.

علیمردانی به فعالیت‏های آموزشی در بخش‏های مختلف اشاره کرد و گفت: مراکز دولتی شهرستان زنجان در سه حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی دوره‌های آموزشی برگزار می‏کنند.

انتهای پیام/73002/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول