اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی اداره کل فنی‌و‌حرفه‏ای استان زنجان خبر داد

تعهد بیش از 2 میلیون نفر ساعت آموزش در سال‌جاری

معاون آموزشی اداره کل فنی‌و‌حرفه‏ای استان زنجان گفت: در سال‌جاری 2 میلیون 500 هزار نفر ساعت آموزش در این مرکز صورت می‏گیرد.

تعهد بیش از 2 میلیون نفر ساعت آموزش در سال‌جاری

نادر مرادی در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: حجم آموزش‏ها در سال‌جاری نسبت به سال گذشته افزایش مناسبی داشته است.

وی به اهمیت آموزش اشاره کرد و افزود: آموزش‏های فنی‌وحرفه‏ای به دلیل کاربردی بودن و افزایش مهارت در سطح جامعه حائز اهمیت بسیاری است.

معاون آموزشی اداره کل فنی‌و‌حرفه‏ای استان زنجان با بیان اینکه در سال‌جاری نسبت به تعهدات آموزشی تلاش خواهد شد، گفت: تحقق همه اهداف هدف‌گذاری شده در دستور کار است.

وی با بیان اینکه 50 درصد تعهد آموزش‎های فنی‌و‌حرفه‎ای استان در زنجان انجام می‌شود، افزود: شهرستان زنجان سهم بالایی در تحقق اهداف آموزشی و مهارتی دارد.

مرادی شهرستان زنجان را دارای جایگاه برتر در حجم آموزش‏ها عنوان کرد و اظهار داشت: در سال‌جاری نسبت به استفاده حداکثری از ظرفیت‏های آموزشی زنجان تلاش می‏شود.

معاون آموزشی اداره کل فنی‌و‌حرفه‏ای استان زنجان مخاطبین 19 تا 29 سال را بیشترین مخاطبان آموزشی دانست و تاکید کرد: تلاش برای پوشش رده‏های سنی مختلف صورت می‏‌گیرد.

*سال گذشته بیش از 2 میلیون نفر ساعت آموزش برای کارآموزان ارائه شده است

وی به تعداد آموزش‌دیدگان سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: در سال گذشته بیش از 2 میلیون نفر ساعت آموزش برای کارآموزان ارائه شده است.

مرادی با اشاره به مشکل اصلی ارائه آموزش‎ها در فنی‌و‌حرفه‌ای، یادآور شد: در اجرای کلاس‏های آموزش‌‎ها در شهرستان زنجان به شدت از لحاظ فضا با مشکل مواجه هستیم.

معاون آموزشی اداره کل فنی‌و‌حرفه‏ای استان زنجان از دستگاه‏های اجرایی برای تامین فضا به فنی‌وحرفه‏ای مساعدت خواست و ادامه داد: در این راستا از دستگاه‏های اجرایی تقاضا داریم فضاهای بلااستفاده خود را در اختیار سازمان قرار دهند.

انتهای پیام/73002/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول