اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم استاندار قزوین

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری قزوین منصوب شد

استاندار قزوین مجید وفاپور را به سمت مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری قزوین منصوب کرد.

مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری قزوین منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، در این حکم که از سوی استاندار قزوین صادر شده، آمده است: مجید وفاپور نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ به پست شماره 258-18 تحت عنوان مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش منصوب می‌شوید.

استاندار قزوین در این حکم یادآور می‌شود: امید است ضمن تلاش در راستای ایجاد هماهنگی و تعامل با همه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشگری استان و بهره‌گیری از استعداد و توانمندی نیروی‌های لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف دولت جمهوری اسلامی ایران و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

عجم در ادامه حکم آورده است: انتظار است همچنان به عنوان مشاور قرآنی اینجانب در زمینه توسعه علوم و فرهنگ غنی قرآن، پیگیر تشکیل جلسات کارشناسی و شورایعالی قرآن باشید و ارتقای دانش سازمانی و سطح مهارت‌ها و آگاهی‌های کارکنان دولت در گستره استان را در اولویت اول آن مجموعه قرار دهید.

مدیرکل دفتر استاندار قزوین منصوب شد

استاندار قزوین محمد اسماعیل رضایی را به عنوان مدیرکل حوزه استاندار قزوین منصوب کرد.

عجم در این حکم آورده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به پست شماره 9-18 تحت عنوان مدیرکل دفتر استاندار منصوب می‌شوید.

استاندار قزوین در ادامه حکم آورده است: انتظار است به گونه‌ای بر عملکرد همکاران دفتر و حوزه استاندار نظارت شود که پاسخگوی سریع، صریح و بادقت از سویی و گره‌گشایی از مشکلات مراجعان و مردمان استان و ابلاغ به موقع سیاست‌های تعیینی و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی دیگر به افزایش کارآمدی و صرفه‌جویی در هزینه‌های فرصت و سایر هزینه‌ها را موجب شود.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول