اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاظمی تبیین کرد

نقش تأثیرگذار آموزش و پرورش در نهادینه کردن موضوعات فرهنگی

سرپرست فرمانداری زنجان به نقش آموزش و پرورش در اوقات فراغت جوانان اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش نقش بسیار بالایی در پر کردن نیازهای فراغتی جوانان ایفا می‏کند.

نقش تأثیرگذار آموزش و پرورش در نهادینه کردن موضوعات فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی کاظمی سرپرست فرمانداری زنجان بعدازظهر امروز در جلسه ساماندهی امور جوانان، اظهار کرد: دستگاه‏های اجرایی شهرستان زنجان برآورد مناسبی از نیازهای فرهنگی جوانان داشته باشند.

 وی به نیازهای فراغتی و فرهنگی جوانان اشاره کرد و افزود: باید نسبت به نیازهای فرهنگی و فراغتی جوانان در رده‏های سنی مختلف توجه داشت.

 سرپرست فرمانداری زنجان همخوانی برنامه‏های ارائه شده به ستاد امور جوانان را با نیازهای جوانان مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: برنامه‏های پیشنهادی با نیازهای جوانان همخوان باشد.

وی به نقش آموزش و پرورش در اوقات فراغت جوانان اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش نقش بسیار بالایی در پر کردن نیازهای فراغتی جوانان ایفا می‏کند.

 کاظمی با بیان اینکه آموزش و پرورش همواره از بازوان توانمند در راستای توسعه فرهنگی جوانان و نوجوانان بوده‌است، یادآور شد: توجه به موضوعات فرهنگی از طریق آموزش و پرورش بسیار راه‏گشا است.

 سرپرست فرمانداری زنجان خواستار برنامه‏ریزی مناسب برای مقاطع تحصیلی مختلف شد و ادامه داد: آموزش و پرورش باید نسبت به ارائه برنامه‏های مختلف فراغتی برای دانش‏آموزان اقدام کند.

 وی عملکرد آموزش و پرورش را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: آموزش و پرورش در توسعه فرهنگی جوانان و نوجوانان سهم قابل توجهی ایفا می‌کند.

 کاظمی با بیان اینکه کمیته‏های ستاد ساماندهی امور جوانان برنامه‏های خود را به ستاد ارائه دهند، اظهار داشت: دستگاه‏های اجرایی نسبت به تدوین و ارائه برنامه‏های عملیاتی خود اقدام کنند.

 سرپرست فرمانداری زنجان خواستار ارائه برنامه‏های عملیاتی شد و گفت: دستگاه‏های مختلف اجرایی در سطح شهرستان باید نسبت به ارائه برنامه‏های کاربردی اقدامات لازم را انجام دهند.

* توجه مسئولین به فضاهای تفریحی جوانان در سطح شهر

وی با تاکید بر توجه مسئولین به پارک‏ها و فضاهای تفریحی جوانان در سطح شهر، خاطرنشان کرد: مسئولین نسبت به ایجاد بستر مناسب برای فضاهای تفریحی جوانان اقدام کنند.

 کاظمی از شهرداری زنجان خواست در ایجاد بستر مناسب برای اوقات فراغت جوانان وارد شود و تاکید کرد: شهرداری زنجان در امور فرهنگی فعالیت‏های خوبی دارد و باید نسبت به مسائل فراغتی جوانان نیز برنامه‏ریزی لازم را داشته باشد.

 سرپرست فرمانداری زنجان با بیان اینکه باید نسبت به ساماندهی امور جوانان تلاش کرد، افزود: مسئولین نگاه خود را نسبت به این موضوع از حالت اداری خارج کنند.

* مسئولین نسبت به امور فرهنگی و تفریحی جوانان روستایی توجه داشته باشند

وی توجه به فراغت جوانان و نوجوانان روستایی را خواستار شد و خاطرنشان کرد: مسئولین باید نسبت به امور فرهنگی و تفریحی جوانان روستایی توجه داشته باشند.

 کاظمی تفریح و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان روستایی را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: مسئولین نباید نسبت به مناطق محروم غفلت کنند.

سرپرست فرمانداری زنجان مدیریت هزینه‏ها را در برنامه‏ریزی مدیران خواستار شد و خاطرنشان کرد: در اقتصاد مقاومتی مدیران باید نسبت به مدیریت بدون پول اهتمام ورزند.

 وی توزیع امکانات فرهنگی و تفریحی برای جوانان در سطح شهر را مهم و ضروری دانست و تاکید کرد: مسئولین نسبت به توزیع عادلانه امکانات در سطح شهر تلاش کنند.

کاظمی توجه بیشتر دستگاه‏های اجرایی به امر اطلاع‏رسانی را یادآور شد و گفت: مسئولین دستگاه‏های اجرایی نسبت به اطلاع‏رسانی به موقع و موثر اقدام کنند.

 سرپرست فرمانداری زنجان خواستار خلق حماسه در سال‌جاری شد و اظهار داشت: مسئولین نیز همانند مردم نسبت به خلق حماسه در سال‌جاری تلاش کنند.

 انتهای پیام/73002/ل40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول