اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

پرداخت اقساط وام 75 میلیون ریالی ایتام چرام توسط حامیان

رئیس کمیته امداد چرام از قبول پرداخت اقساط وام مسکن یکی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان به مبلغ 75 میلیون ریال توسط یکی از خیرین خبر داد.

پرداخت اقساط وام 75 میلیون ریالی ایتام چرام توسط حامیان

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام  از قبول پرداخت اقساط وام مسکن یکی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان به مبلغ 75 میلیون ریال توسط یکی از خیرین خبر داد.

رئیس کمیته امداد چرام اظهار کرد: طرح اکرام طرحی است که به موجب آن حامیان نیکوکار سرپرستی فرزندان یتیم و بی‎سرپرست دختر تا زمان ازدواج و پسر زیر 18 سال را برعهده می‌گیرند.

وی افزود: طرح اکرام از نیمه دوم سال 1378 توسط کمیته امداد امام خمینی (ره‌) به اجرا درآمده است و به موجب آن حمایت ایتام به حامیان خیر واگذار می‌شود، به این صورت که هر حامی با پذیرفتن حمایت یک یا چند نفر یتیم‌، ماهیانه حداقل 200 هزار ریال به ‌حساب بانکی هر کدام از آنان واریز می‌کند.

مظاهری عنوان کرد: در همین راستا یکی از خیرین نیکوکار اقساط وام 75 میلیون ریالی یکی از ایتام تحت حمایت خود را عهده‌دار شد که پرداخت کند.

وی تصریح کرد: حامیان ایتام علاوه بر کمک ماهیانه به ایتام تحت سرپرستی خود در زمینه‌های تحصیلی و کمک هزینه تأمین جهیزیه و ازدواج و خدمات‌درمانی و سایر موارد به ایتام کمک می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: کمیته امداد به منظور حل مشکلات و رفع نیازهای ضروری به مددجویان تحت حمایت کمک می کند.

انتهای پیام/82002/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول