اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج شهید فهمیده جم خبر داد

اجرای 35 ویژه‌برنامه سالروز فتح خرمشهر در جم

فرمانده بسیج شهید فهمیده جم از اجرای 35 ویژه‌برنامه سالروز فتح خرمشهر در جم خبر داد.

اجرای 35 ویژه‌برنامه سالروز فتح خرمشهر در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مهدی ستوده در جمع بسیجیان شهرستان جم اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در راستای رشد و پیشرفت نظام اسلامی تلاش کرده و روزبه‌روز شاهد موفقیت بیشتر بسیج بوده و هستیم.

فرمانده بسیج شهید فهمیده شهرستان جم با اشاره به سالروز فتح خرمشهر افزود: حماسه خرمشهر، حماسه‌ای شگفت، ژرف و تکان دهنده است.

ستوده تصریح کرد: حماسه خرمشهر، همچون نگینی تابناک بر مقاومت مردم این مرز و بوم می‌درخشد و قلب‌ها را از شور و ایمان سرشار می‌سازد.

این مسئول خاطر نشان کرد: مقاومت مردم خرمشهر، حماسه‌ای از یاد نرفتنی است؛ چرا که مردم این شهر در حالی به مبارزه با دشمن پرداختند که از پیش برای این تهاجم و تجاوز آمادگی نداشتند، آنها با سلاح عزم و ایمان به مکتب و عشق و علاقه به میهن اسلامی‌شان، با دست خالی چنان مقاومت کردند که در تاریخ، بی‌نظیر ماند.

فرمانده بسیج شهید فهمیده جم از اجرای 35 ویژه‌برنامه سالروز فتح خرمشهر در جم خبر داد و ابراز داشت: حضور دانش‌آموزان در نماز جمعه با لباس مصوب بسیج دانش‌آموزی، برنامه‌های فرهنگی و هنری و مراسمات ویژه فتح خرمشهر در مدارس از جمله این برنامه‌هاست.

ستوده انتظامات نماز جمعه را از جمله برنامه‌های این ایام برشمرد و افزود: مؤذن و مکبر نماز جمعه نیز به عهده دانش‌آموزان بسیجی است.

انتهای پیام/2451/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول