اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان یزد:

انتخابات شاخص مهم ارزیابی عملکرد و جایگاه کشور است

رئیس ستاد انتخابات استان یزد، انتخابات را شاخصی مهم برای ارزیابی عملکرد و جایگاه کشور دانست.

انتخابات شاخص مهم ارزیابی عملکرد و جایگاه کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، غلامحسین دشتی در نشست مشترک مسئولان ستاد انتخابات استان و شهرستان یزد اظهار داشت: انتخابات از امور بسیار مهمی است که همواره مورد تاکید مراجع و مقام معظم رهبری بوده و از آن به عنوان حق و تکلیف مردم در چارچوب نظام اسلامی یاد شده است.

وی از انتخابات به عنوان یک رویداد فرهنگی و اجتماعی یاد کرد و افزود: در انتخابات فقط کارکرد سیاسی آن مدنظر نیست، زیرا انتخابات بیشتر از اینکه یک رویداد سیاسی باشد، وجهه اجتماعی دارد.

دشتی تاکید کرد: در اجتماعی بودن انتخابات همین بس که اکنون با وجود خبرهای بسیار مهمی که در سراسر دنیا وجود دارد، انتخابات ایران در راس برنامه‌ها و خبرهای شبکه‌های داخلی و خارجی و رسانه‌های مختلف است.

وی همچنین از انتخابات به عنوان یک شاخص مهم در ارزیابی عملکرد و جایگاه کشور یاد و خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های آمریکا و همدستانش این است که از هر طریق ممکن سد راه و مانع پیشرفت ایران اسلامی شوند و در این مسیر دست روی انتخابات گذاشته‌اند زیرا آنها نیز مطلع هستند که نخستین جلوه پیشرفت یک کشور، انتخابات آن است.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: کشور ایران پرچمدار دموکراسی مردمی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی در منطقه و جهان است، به همین دلیل انتخابات ایران با حضور پرشور مردم می‌تواند افشاگر توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان باشد.

دشتی با اشاره به اینکه در کشور ما از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون، مردم و مسئولان همواره در کنار یکدیگر قرار داشته‌اند، عنوان کرد: حضور مردم همیشه دلگرمی دولتمردان را به دنبال داشته، به همین دلیل اکنون نیز در چنین شرایط حساسی، این دو قشر باید در کنار یکدیگر قرار گیرند زیرا اکنون زیر ذره‌بین قرار گرفته‌ایم و همگان می‌خواهند اتحاد مردم و دولتمردان را داوری کنند.

دشتی در بخش دیگری از این نشست با قدردانی از فعالیت‌های دست‌اندرکاران ستاد انتخابات شهرستان یزد، اظهار داشت: فرمانداری یزد با برنامه‌ریزی دقیق و آینده‌نگرانه خود، همگام با تمامی بخش‌های ستاد انتخابات استان یزد پیش رفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد ادامه داد: ستاد انتخابات در استان یزد تاکنون مطابق با زمان‌بندی وزارت کشور پیش رفته است و کمترین مشکل را در زمینه اجرا داشته‌ایم.

دشتی همچنین خاطرنشان کرد: همه امکانات مورد نیاز برای برپایی انتخاباتی باشکوه و حماسی در استان یزد فراهم شده است.

جانشین ستاد انتخابات استان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: وظیفه تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در استان یزد، فراهم کردن امکانات برای حضور حداکثری، پرشور و بانشاط مردم در انتخابات است.

مهدی تقوایی تصریح کرد: در این مسیر همه باید گوش به فرمان رهبری پیش برویم و برای برگزاری انتخابات باشکوه، تلاش خود را به کار بگیریم.

وی، شهر یزد را پیشانی استان یزد دانست و افزود: بیشترین حجم کارها با توجه به بافت جمعیتی در یزد صورت می‌گیرد به همین دلیل باید تمام امکانات بسیج شوند.

فرماندار یزد نیز در این نشست اظهار داشت: همه مراحل برگزاری انتخابات در شهرستان یزد بر اساس دستور صریح قانون در حال اجراست.

عزیزالله سیفی خاطرنشان کرد: 11 هزار و 300 نفر در قالب هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، انتظامی، امنیتی و اعضای شعب در انتخابات شهرستان یزد مشارکت دارند.

وی تاکید کرد: به حول و قوه الهی، تمام دسیسه‌های دشمن با برگزاری انتخاباتی باشکوه که اکنون مقدمات آن فراهم است، نقش بر آب خواهد شد.

انتهای پیام/2464/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول