اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 - 164

حسینی: ثبت‎نام کاندیداهای شوراها در گلستان 8 درصد رشد داشت

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان گفت: تعداد ثبت‎نام‌کنندگان شوراهای اسلامی در گلستان از رشد هشت درصدی نسبت به دوره‎های قبل برخوردار بوده است.

حسینی: ثبت‎نام کاندیداهای شوراها در گلستان 8 درصد رشد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید قاسم حسینی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‎ریزی استان با تبریک ایام‎البیض و بزرگداشت سالروز حماسه سوم خرداد اظهار داشت: حدود 8 هزار و 531 نفر از علاقه‌مندان به عرصه کاندیداتوری شوراهای اسلامی در گلستان ورود کردند.

وی از تنوع تحصیلی کاندیداها در این دوره از انتخابات خبر داد و تصریح کرد: 80 درصد ثبت‎نام‌کنندگان در استان در سنین 25 تا 45 سال قرار دارند.

استفاده از هر گونه امکانات و فضاهای دولتی برای تبلیغات ممنوع است

دبیر ستاد انتخابات گلستان در خصوص اعتراض کاندیداهایی که رد صلاحیت شدند، بیان داشت: امروز آخرین مهلت رسیدگی به اعتراضات بوده است.

حسینی تاکید کرد: استفاده از هرگونه امکانات و فضاهای دولتی برای کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا، همچنین کاندیداهای ریاست جمهوری ممنوع و خلاف قانون است.

وی با بیان اینکه برای 15 دستگاه به صورت مصداقی 60 برنامه تنظیم شده است، متذکر شد: این برنامه‎ها به صورت پیشنهادی است که آموزش و پرورش در برگزاری همایش رای اولی‎ها، نشست‎های بصیرت و تخصصی ورود کند و دانشگاه‎ها نیز نسبت به برگزاری نشست‎های تخصصی، همایش «دانشجو، بصیرت، حماسه سیاسی»، کرسی‎های آزاداندیشی و ... مبادرت کنند.

51 درصد هیئت‎های اجرایی در گلستان فارس، 40 درصد ترکمن و 9 درصد سیستانی هستند

دبیر ستاد انتخابات گلستان در خصوص اقوام مختلف در هیئت‎های اجرایی استان بیان داشت: در هیئت‎های اجرایی 51 درصد فارس، 40 درصد ترکمن و 9 درصد سیستانی حضور دارند.

حسینی با تاکید بر اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‎های رای امنیت نظام را تضمین می‎کند، ابراز داشت: انشاالله در روز 24 خرداد با حضور گسترده مردم در راستای تحقق حماسه سیاسی، جشن بزرگی خواهیم گرفت.

وی گفت: تمام تلاش دشمن بر این نکته متمرکز شده تا انتخابات در ایران کمرنگ و حداقلی برگزار شود که حضور گسترده مردم تمام دسیسه‎ها و ترفندهای آنان را ناکام خواهد گذاشت.

انتهای پیام/83001/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول