اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نامه‌ای صورت گرفت

حمایت دانشجویان دانشگاه‌ محقق اردبیلی از شورای نگهبان

650 نفر از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با امضای نامه‌ای از اقدام شورای نگهبان‎ در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

حمایت دانشجویان دانشگاه‌ محقق اردبیلی از شورای نگهبان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در نامه خود به شورای نگهبان آورده‌اند: «ولایت فقیه و حکم حکومتی از احکام اولیه است. نهاد شورای نگهبان همیشه مورد تأیید اینجانب است و به هیچ وجه تضعیف نشده و نخواهد شد، این نهاد باید همیشه با بیداری و هوشیاری در خدمت به اسلام و مسلمین کوشا باشد» امام خمینی (ره)

شرط لازم و ضروری جهت تحقق حماسه سیاسی مدنظر رهبری و تضمین‌کننده سلامت حداکثری انتخابات، عمل به قانون توسط همه دست‌اندرکاران در انتخابات اعم از ناظران، مجریان، کاندیداها و حامیان آنهاست. در این راستا زحمات شورای محترم نگهبان در جهت احراز صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری که بدون در نظر گرفتن جهت‌گیری‌های سیاسی و جناحی و براساس مرّ قانون اساسی صورت گرفته است، شایسته قدردانی می‌باشد. لذا ما دانشجویان استان اردبیل مراتب حمایت و قدردانی خود را از این نهاد مقدس به عمل آورده و از خداوند متعال توفیقات روزافزون را برای اعضای محترم آن مسئلت داریم.

امید است سایر دست‌اندرکاران در انتخابات و خصوصاً خود کاندیداها نیز قانون را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند تا شاهد حماسه بزرگ سیاسی دیگری در نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

اسامی 650 نفر دانشجوی امضاکننده نامه در دفتر خبرگزاری فارس در اردبیل موجود است.

انتهای پیام/رو/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول