اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان مطرح کرد

مردم برگزارکننده انتخابات هستند / تیرهای دشمن به ویژه آمریکا به سنگ خورد

استاندار گلستان گفت: قوه مجریه، وزارت کشور و دستگاه‎های اجرایی بسترساز انتخابات هستند که مقدمه حضور مردم را در این عرصه بزرگ سیاسی فراهم می‎کنند و در این راستا مردم برگزارکننده انتخابات هستند.

مردم برگزارکننده انتخابات هستند / تیرهای دشمن به ویژه آمریکا به سنگ خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‎ریزی و توسعه استان با تبریک سالروز سوم خرداد اظهار داشت: شورای نگهبان با استفاده از ظرفیت‎های قانونی، نگرانی‎های جامعه انقلابی و حزب‎اللهی را به خوبی برطرف و پاسخ داد.

وی با تاکید بر اینکه تیرهای دشمن به ویژه آمریکا به سنگ خورده است، تصریح کرد: هر کس از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده دارای حقوقی است که باید به آن حقوق احترام گذاشته شود.

  مردم برگزارکننده انتخابات هستند 

استاندار گلستان با بیان اینکه انتخابات به عنوان موضوع اول کشور مطرح است خطاب به مدیران دستگاه‎های اجرایی استان متذکر شد: انتظار داریم دستگاه‎های اجرایی مساعدت و همکاری لازم را با ستاد انتخابات استان، هیئت‎های نظارت شورای نگهبان، هیئت‎های بازرسی و اجرایی در شهرستان‎های چهارده‌گانه داشته باشند.

قناعت در خصوص خدمات، تبلیغات و فضاسازی اذعان کرد: قوه مجریه، وزارت کشور و دستگاه‎های اجرایی بسترساز انتخابات هستند که مقدمه حضور مردم را در این عرصه بزرگ سیاسی فراهم می‎کنند و در این راستا مردم برگزارکننده انتخابات هستند.

وی بیان داشت: متاسفانه در سال گذشته و امسال، کارهای نسنجیده‎ای در دولت و مجلس صورت گرفت که باعث عقب‎ماندگی کارها شده است.

 دستگاه‎های اجرایی برای افزایش سهم‎بری استان تلاش کنند 

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه جلسات کارگروه‎ها در استان باید از حالت ساکن و راکد خارج شوند، متذکر شد: ما بحث تائید و تکذیب کسی را نداریم بلکه معتقدیم جلسات باید جدی و با رویکرد کارشناسانه پیگیری شود.

قناعت افزود: دستگاه‎ها باید در کنار برنامه‎های یکساله و پنج‌ساله، در کارگروه‎های جلسات چالشی داشته باشند البته با رعایت احترام متقابل، منطق و ادب تا خروجی آن به نتایج مثبت بینجامد.

وی بر ضرورت پیگیری جدی کارها از سوی دستگاه‎های اجرایی استان تاکید کرد و بیان داشت: مدیران باید کارها را از طریق تهران پیگیری و به نتیجه برسانند تا سهم‎بری استان را افزایش دهند. 

مدیران باید سه شیفته کار کنند 

استاندار گلستان با بیان اینکه مدیران باید نگاه جهادی داشته باشند، اظهار داشت: مدیرانی که شب زودتر به خانه می‎روند واقعاً از کار خود عقب هستند، مدیران باید سه شیفته کار کنند چنانکه کارها جهشی و با اشراف در برنامه توأم باشد.

قناعت در خصوص مبارزه ملخ‎های مراکشی گفت: اگر امسال نسبت به این موضوع به خوبی پرداخته نشود برای دو الی سه سال دیگر به یک موضوع جدی برای استان و استان‎های همجوار تبدیل خواهد شد.

وی نسبت به تدوین برنامه مدون و یکپارچه برای مبارزه با ملخ مراکشی تاکید و تصریح کرد: استان‎های همجوار، گلستان و سرکنسولگری استان بالکان ترکمنستان باید در این خصوص همفکری و برای ریشه‎کنی ملخ مراکشی تلاش کنند.

انتهای پیام/83001/ش‌30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول