اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 - 163

جمشیدی: راهبردهای انتخابات در مشارکت گسترده، قانونمداری و اصلح‎گزینی است

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: راهبردهای اصلی در انتخابات، مشارکت گسترده مردم، قانونمداری و اصلح‎گزینی است.

جمشیدی: راهبردهای انتخابات در مشارکت گسترده، قانونمداری و اصلح‎گزینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‎ریزی و توسعه استان با تبریک ایام‎البیض و بزرگداشت سالروز حماسه سوم خرداد اظهار داشت: قانونمداری شاکله اصلی انتخابات است که نتیجه آن منجر به انتخاب اصلح خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای مدیریت انتخابات دو فضای مدیریتی پیش‎بینی شده است، اذعان کرد: مدیریت فضای سیاسی و مدیریت فضای اجرایی که نقش دستگاه‎ها در دو حوزه بسیار برجسته است.

35 هزار نفر از مجریان انتخابات در گلستان آموزش دیدند

رئیس ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه مدیریت فضای سیاسی در دو بخش قابل اجراست، ابراز داشت: دو گروه باید به این موضوع بپردازند که یکی ستاد انتخابات است که حدود 12 الی 14 نفر با شش کمیته فعال در این زمینه ورود خواهد کرد و در بخش دوم دستگاه‎های اجرایی باید به خوبی انجام وظیفه کنند.

جمشیدی در خصوص مدیریت اجرایی انتخابات در گلستان گفت: یک بخش توسط دبیرخانه و بخشی توسط هیئت‎های اجرایی مدیریت انتخابات صورت می‎گیرد که فرمانداران به عنوان روسای هیئت‎های اجرایی هر شهرستان هستند.

وی با اشاره به اینکه کمیته آموزش نسبت به آموزش لازم برای مجریان انتخابات ورود کرده است، بیان داشت: حدود 30 الی 35 هزار نفر از کسانی که باید در شعب اخذ رای همکاری کنند مورد آموزش قرار گرفته و همچنان ادامه خواهد داشت.

هیچ گزارش و چالشی در حوزه امنیت گلستان وجود ندارد

رئیس ستاد انتخابات گلستان؛ کمیته امنیت را یکی از کمیته‎های فعال در انتخابات برشمرد و اذعان کرد: این کمیته با مدیریت معاون سیاسی امنیتی استاندار پیگیری می‎شود که جلسات این کمیته از بهمن سال گذشته تاکنون به طور مستمر برگزار شده و همه امور را رصد می‎کند و خوشبختانه تاکنون هیچ گزارش و چالشی در حوزه امنیت گلستان وجود ندارد.

جمشیدی در خصوص تامین امکانات انتخابات در استان بیان داشت: یک بخش توسط وزارت کشور و استانداری مدیریت می‎شود و مدیریت فضای سیاسی انتخابات نیز بر عهده ستاد انتخابات و دستگاه‎های اجرایی است.

وی خاطرنشان کرد: برای حضور فراوان مردم در عرصه سیاسی انتخابات برنامه‎هایی از طریق صدا و سیمای مرکز استان، مصاحبه‎ها، مستندسازی، گفت‎وگوی ویژه و تبیین موضوع انتخابات در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس ستاد انتخابات گلستان از راه‎اندازی کاروان انتخابات «همه باهم» در سطح استان خبر داد و یادآور شد: این اقدام برای نخستین بار در سطح استان برگزار می‎شود و این کاروان هر روز در یکی از شهرستان‎ها حضور پیدا می‎کند تا شور انتخابات را در استان شاهد باشیم.

انتهای پیام/83001/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول