اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود مطرح کرد

خلق حماسه سیاسی تنها راه ناکام ماندن توطئه‌های غرب‌

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه چشم امید دشمنان به انتخاب است، خلق حماسه سیاسی در انتخابات را تنها راه ناکام ماندن توطئه‌های دشمنان دانست.

خلق حماسه سیاسی تنها راه ناکام ماندن توطئه‌های غرب‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری ظهر امروز در نشست هیئت «عاشقان ولایت» که با حضور فرماندهان و مسئولان صالحین و مربیان صالحین حوزه و پایگاه‏ها و کارکنان سپاه در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد، با تقدیر از حضور همه شرکت‏کنندگان در این گردهمایی، با بیان اینکه هدف امروز ما باید تحقق حماسه سیاسی باشد، اظهار داشت: همه حلقه‌های صالحین باید سنگری برای دفاع برابر دسیسه‌های دشمنان باشد.

وی افزود: متربیان در حلقه‌های صالحین باید با شاخص‏ها و معیارهای انتخاب فرد اصلح آشنا شوند و منویات رهبر فرزانه انقلاب تبیین و تشریح شود.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تاکید کرد: اعضای شجره طیبه صالحین باید در انتخاب فرد اصلح مشارکت داشته باشند و در مسیر آشنایی جامعه با معیارهای انتخاب اصلح بکوشند و این امر، مسئولیت سرگروه‌ها و مربیان را دوچندان می‌کند.

مطهری خاطرنشان کرد: چشم امید دشمنان به انتخاب پیش‏رو است و برای همین نیز غربی‏ها تمام تلاش و توان خود را در این راستا قرار داده‏اند و باید هوشیار و مراقب باشیم تا توطئه‌های آنان را خنثی کنیم.

وی افزود: خلق حماسه سیاسی در انتخابات تنها راه ناکام ماندن توطئه‌های دشمنان است و این امر با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح تحقق می‌یابد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: همه باید دست در دست هم دهیم و موجبات پیشرفت و سربلندی کشور را فراهم آوریم و سبب خشنودی دل نائب امام زمان(عج) شویم.

انتهای پیام/2249/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول