اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه ثارالله کرمان:

حماسه 24 خرداد ضامن اقتدار ایران در خاورمیانه است

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حرکت مردم ایران در 24 خرداد ماه یک حرکت راهبردی و استراتژیک برای جمهوری اسلامی و تضمین کننده امنیت و اقتدار ایران در خاورمیانه است.

حماسه 24 خرداد ضامن اقتدار ایران در خاورمیانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، منصور الهی ظهر امروز در همایش رسم هجرت بسیج دانشجویی مراکز آموزش عالی استان کرمان اظهار داشت: امسال همه ما به تأسی از نگرش مقام معظم رهبری تلاش می‌کنیم که شعار حماسه سیاسی در صحنه انتخابات ریاست جمهوری متبلور و حضور حداکثری مردم در انتخابات بسترساز مقابله با حرکات نظام سلطه نسبت به انقلاب اسلامی شود.

وی با بیان اینکه یکی از دلایلی که امسال به عنوان سال حماسه سیاسی توسط مقام معظم رهبری مطرح شد، اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در تضمین امنیت ملی ما است، افزود: معمولا در بحث انتخابات در هر انتخاباتی که قرار است، حرکت سیاسی مهمی صورت گیرد، گفته می‌شود این انتخابات دارای اهمیت و حساسیت است.

الهی عنوان کرد: انتخابات در کشور ما به لحاظ پشتیبانی مردمی که دارد، همیشه دارای اهمیت است، هر چه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، انتخابات و حضور مردم دارای اهمیت بیشتری می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه ثارالله کرمان گفت: علت اساسی و ریشه‌ای بحث انتخابات با حضور مردم در صحنه سیاسی در دوران‌های مختلف این است که اندیشه و گفتمان ما با نظام سلطه کاملا متفاوت است، ما در یک تضاد فکری، عقیدتی، سیاسی و دموکراسی با غرب هستیم، یعنی اسلام انقلابی در رأس همه اندیشه‌ها و راهبردها است.

وی عنوان کرد: تغییر رفتاری که دشمنان می‌خواهند این است که ما دست از انقلاب اسلامی برداریم و این خیلی واضح و روشن است و اسلام انقلابی و سیاسی اسلامی است که برگرفته از گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری است.

الهی افزود: گفتمان امام راحل این است که اگر در جهان در میان محرومان و مستضعفان فریادی بلند شد و درخواست کمک کرد ما وظیفه و تکلیف داریم به فریادش برسیم و این به تأسی از اندیشه پیامبر اسلام (ص) است.

وی با اشاره به اینکه ریشه اسلام سیاسی برگرفته از اندیشه راهبردی پیامبر اسلام (ص) است، تصریح کرد: این نگاه برای نسل امروز باید به عنوان گفتمان اسلام و انقلاب باشد، در حالی که نظام سلطه بارها از طریق رابطان و دیپلمات‌های کشورهای مختلف سفارش کرده که ما ایرانی و جمهوری اسلامی مانند پاکستان و عربستان می‌خواهیم.

الهی گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بر مبنای دو گفتمان است، یعنی قانون اساسی ما هیچ تفاوتی از لحاظ راهبردی با گفتمان امام و اسلامی ندارد زیرا در زمینه مبانی انقلاب، کلیت نظام و ولایت فقیه دقیق همان گفتمان اسلام ناب است.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: کسانی که تفکرات متحجرانه دارند و متدین هم هستند اما باورشان این است که ما کارمان به کار دیگران نباشد، اسلام را صرفا در قالب عبادات فردی می‌دانند و این همان چیزی است که نظام سلطه می‌خواهد به سمت سکولاریزه شدن نظام حرکت ‌کند.

‌الهی افزود: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران از زبان رهبر بزرگ انقلاب مولفه اساسی امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی معرفی می‌شود و این مبنای گفتمانی است که ما در حوضه سیاسی باید به آن توجه کنیم.

وی با اشاره به اینکه نقش جمهوری اسلامی ایران در حوادث منطقه‌ای در غرب آسیا و خاورمیانه‌ای نقش بی‌بدیلی است، بیان داشت: بدون نقش ایران هیچ حادثه‌ای و جریانی تغییر رفتار نمی‌دهد، چون جریان فلسطین، لبنان و سوریه بدون نظر ایران نتیجه نمی‌دهد، رفتار و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مانع رسیدن نظام سلطه به اهداف سیاسی، امنیتی و نظامی در منطقه خاورمیانه است و این اقتدار ما را نشان می‌دهد.

الهی تصریح کرد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعتراف می‌کند و می‌گوید اقتدار رهبر انقلاب اسلامی ایران از تنگه خیبر در عربستان تا تنگه جبل‌الصارق نمایان و آشکار است و این نشان می‌دهد ما با صدور اندیشه راهبردی انقلاب به جهان بستری را فراهم کرده‌ایم که امروز جهانیان به ویژه مردم خاورمیانه ما را باور کرده‌اند، یعنی بدون نظر جمهوری اسلامی تحولاتی صورت نمی‌گیرد.

وی بیان کرد: این اقتدار زمانی تضمین می‌شود و دوام پیدا می‌کند که حضور مردم در صحنه مهم سیاسی انتخابات آشکار، روشن و پرشور باشد و حماسه ایجاد شود، ما حماسه در کشور زیاد داریم، حماسه سیاسی هم داشته‌ایم و حضور مردم در سال 58 در تثبیت انقلاب اسلامی و تایید جمهوری اسلامی حماسه بزرگ تاریخی و ماندگار است.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه ثارالله کرمان گفت: در این مقطع نظام سلطه تلاش می‌کند، جریان سازش را در منطقه خاورمیانه هماهنگ کند، لذا اینجا این حرکت و حماسه جایگاه و ارزش استراتژیک پیدا می‌کند، یعنی حرکتی که مردم ایران در 24 خرداد ماه انجام می‌دهند یک حرکت راهبردی و استراتژیک برای جمهوری اسلامی و تضمین کننده امنیت و اقتدار ما در خاورمیانه است چون مبتنی بر یک نظام مردمی هستیم.

انتهای پیام/80018/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول