اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی:

حضور مردم در انتخابات 24 خرداد پرشور و دشمن شکن خواهد بود

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان شمالی گفت: حضور مردم در انتخابات 24 خرداد در سال حماسه سیاسی و اقتصادی پرشور و دشمن شکن خواهد بود.

حضور مردم در انتخابات 24 خرداد پرشور و دشمن شکن خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سیف الله مطلبی عصر امروز در دوره آموزشی گزارش نویسی انتخابات اظهار کرد: مردم بی‌گمان با این حضور حماسی خود در انتخابات پیش‌رو برگ دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی خواهند افزود.

وی تاکید کرد:  قطعاً مردم استان نیز در این عرصه پررنگ‌تر از دوره‌های  قبل ظاهر شده و حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه فضا و روحیه خوبی در بین مردم در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی وجود دارد، افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای یکی از راهبردهای اساسی در انتخابات پیش‌رو است و باید همه جریان‌های سیاسی در عرصه انتخابات شرکت کنند.

وی تصریح کرد: شور و شوق انتخاباتی برای تعیین مسئولیت و همچنین نقش آفرینی آحاد ملت در سرنوشت کشور بسیار حیاتی بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

مطلبی تخریب نامزدهای انتخاباتی و زیر سوال بردن افراد را  امری ناپسند دانسته و بر پرهیز از این گونه رفتارها در انتخابات تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: به طور حتم ملت فهیم ایران با شناخت کامل از حقیقت‌ها، قدرت تشخیص حق و باطل را داشته و آگاهانه در انتخابات 24 خرداد شرکت خواهند کرد.

مدیر کل سیاسی و انتخابات خراسان شمالی هم در  این نشست گفت: انتخابات عرصه‌ای برای خلق حماسه ملی و میثاق با نظام اسلامی است.

ابوالحسن وحیدی حضور مردم در انتخابات و انداختن رای را بسیار مهم خواند و افزود: انتخاب افراد برای تصدی مسئولیت بر اساس رای مردم شکل می‌گیرد از این رو باید مردم در این صحنه حضوری پرشور داشته باشند.

وی به رسالت رسانه‌ها در این زمینه اشاره کرد و یاد آور شد: روشنگری از جمله وظایف رسانه برای حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد و تبیین ضرورت‌های این حضور در این مقطع حساس است.

به  گزارش فارس، این نشست در سالن جلسات شهید ماژانی با حضور فعالان رسانه‌های خراسان شمالی برگزار شد.

انتهای پیام/63002/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول