اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از همایش انتخابات در دانشگاه آزاد فومن

حماسه‌ای عظیم که در 24 خرداد خلق می‌شود

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی در انتخابات 24 خرداد حماسه‌ای عظیم را خلق می‌کند که امید دشمنان به یأس تبدیل می‌شود.

حماسه‌ای عظیم که در 24 خرداد خلق می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، در آستانه فرارسیدن برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همایش «انتخابات مظهر حماسه سیاسی همراه با جریان‌شناسی انتخابات و بصیرت‌افزایی» با حضور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت در فومن برگزار شد.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان در همایش مذکور با گرامیداشت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، این نامگذاری را نشانه درایت و تدبیر بالای رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست.

نظرعلی علیزاده اظهار کرد: انتخابات مظهر و نماد ولایت‌مداری مردم ایران اسلامی و مردم‌سالاری دینی نظام اسلامی در عرصه بین‌المللی است.

وی افزود: ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی با حضور خود در صحنه‌های مختلف همواره در مقابل توطئه‌های مختلف دشمنان ایستادگی کرده و به افتخارات فراوانی در زمینه‌های مختلف دست یافته است.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: در انتخابات 24 خرداد همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سخنان خود همواره فرموده و تبیین کرده‌اند، این بار نیز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با خلق حماسه بزرگ با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی، امید دشمنان را به یأس تبدیل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در طول دوران انقلاب همواره در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، گفت: امروز دشمن تمام امکانات خود را بسیج کرده تا با تبلیغات گسترده برای حضور نیافتن مردم در انتخابات به این انقلاب عظیم اسلامی ضربه وارد کند.

علیزاده هوشیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم ولایت‌مدار را مانع از هرگونه حرکت ددمنشانه دشمن در انتخابات ذکر کرد.

وی اذعان کرد: انتخاب فرد اصلح و شایسته طبق معیارهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و بین‌المللی نقش مهمی دارد.

*دانشگاهیان در خلق حماسه سیاسی اثر گذارند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت نیز در همایش مذکور با گرامیداشت سال حماسه سیاسی و اقتصادی، اظهار کرد: شعور سیاسی اقشار مختلف ملت سرافراز ایران اسلامی به قدری بالاست که با شناخت موقعیت زمانی کشور در انتخابات 24 خرداد حضور حداکثری می‌یابند و بصیرت و ولایت‌مداری خود را بار دیگر به رخ دشمنان می‌کشند.

مجتبی ملکی‌چوبری افزود: امسال رفتار جمعی ملت ایران در موضوع مهم انتخابات به قدری پرقدرت و درخشان خواهد بود که نامی جز حماسه سیاسی شایسته‌اش نیست.

وی نقش دانشگاهیان را در خلق حماسه سیاسی بسیار اثرگذار دانست و اذعان کرد: دانشگاه‌ها و دانشجویان در آگاه‌سازی و روشنگری آحاد مختلف جامعه مانند گذشته که در تحولات انقلاب اسلامی نقش محوری داشته و تحت امر ولایت فقیه بوده‌اند، در عرصه انتخابات حماسه‌سازی می‌کنند.

به گفته این مسئول، دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد فرهنگی و علمی در راستای تحقق منویات مقام عظمای ولایت در زمینه حضور حداکثری در انتخابات و نیز ایجاد فضای شور و نشاط در جامعه گام‌های موثری با برپایی چنین همایش‌ها و نشست‌های جریان شناسی انتخابات بر می‌دارد.

انتهای پیام/84002/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول