اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قزوین:

کاندیداهای شورای شهر در قزوین اسراف نکنند

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قزوین گفت: با همکاری و هماهنگی خوبی که بین مسئولان شهرداری و سازمان زیباسازی و همه دستگاه‌ها به وجود آمده، امیدواریم تبلیغات کاندیداهای شورای شهر قزوین از هرگونه اسراف به دور باشد.

کاندیداهای شورای شهر در قزوین اسراف نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین، محمدحسین شفیعی‌ها در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در خصوص انتخابات و نحوه تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی استان ابراز داشت: قطعا ملت هوشیار و با بصیرت یک بار دیگر با حضور خود در پای صندوق‌های اخذ رأی اعتمادشان را به نظام و مسئولان کشور نشان خواهند داد.

شفیعی‌ها ادامه داد: انتخابات صحنه امتحان اخلاقی و اسلامی و حرکتی سیاسی است که نشان می‌دهد مردم نظامشان را که نظامی مردم سالار است، دوست دارند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قزوین با اشاره به نحوه تبلیغات کاندیداهای شورای شهر بیان کرد: با همکاری و هماهنگی خوبی که بین مسئولان شهرداری و سازمان زیباسازی و همه دستگاه‌ها به وجود آمده، امیدواریم تبلیغات کاندیداهای شورای شهر از هرگونه اسراف به دور باشد.

همچنین معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین نیز از اعلام آمادگی کامل استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان در رابطه با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

ابوالفضل طاهرخانی خاطرنشان کرد: با تمهیداتی که اندیشیده شده تمام فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان با هماهنگی استانداری و حضور مردم، انتخابات باشکوهی را در سطح استان برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول