اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل:

زنان ما سنگربانان ارزش‌های اسلامی هستند

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: زنان ما با حضور جهادی و غیرتمندانه خود در تمام صحنه‌ها سنگربانان ارزش‌های اسلامی و دینی هستند.

زنان ما سنگربانان ارزش‌های اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خدیجه جعفری اصل امروز در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل اظهار داشت: پنج کمیته تخصصی به منظور بررسی مسایل اولویت‌دار بانوان استان تشکیل می‌شود.

وی تصریح کرد: زنان ما به برکت انقلاب اسلامی از آگاهی و رشد سیاسی کافی برخوردارند و با حضور اجتماعی و جهادگونه، خالق حماسه سیاسی هستند.

جعفری اصل با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: زنان و خانواده‌ها با حضوری پرشور، با نشاط و آگاهانه در پا صندوق‌های رأی بار دیگر حماسه‌آفرین عرصه سیاست بوده و موجب ناکامی دشمنان و نابودی تبلیغات بی‌پایه و اساس استکبار جهانی هستند.

این مسئول اضافه کرد: امروز زنان به عنوان سنگربان ارزش‌های اسلامی در مقابل تفکرات غلط غرب ایستادگی و با حضور جهادی خود در میدان‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی پیشتاز بوده و از این حصار مستحکم فرهنگ اسلامی محافظت و صیانت می‌کنند.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب راه و روش حضور بانوان در عرصه‌های مختلف خانواده، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را برای همه زنان اندیشمند و آگاه ایران اسلامی و زنان مسلمان دنیا بیان فرموده است و زنان باید با حماسه‌آفرینی و حضوری جهادی گام‌هایی متین و محکم بردارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل پنج کمیته تخصصی زیر مجموعه کارگروه بانوان و خانواده خبر داد و یادآور شد: امسال به منظور بررسی مسایل اولویت‌دار حوزه زنان و خانواده، کمیته‌های همسران شهدا، زنان سرپرست خانوار، زنان روستایی، کودکان و نوجوانان و اوقات فراغت بانوان ایجاد می‌شود.

جعفری اصل همچنین به بیان برنامه‌های سوم خرداد، سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و برنامه‌های طرح تحرک سال‌جاری پرداخت.

انتهای پیام/62004/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول