اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد مردمی اعتکاف شهرستان زنجان:

90 درصد معتکفان شهرستان زنجان را زنان تشکیل می‌دهند

رئیس ستاد مردمی اعتکاف شهرستان زنجان گفت: پیش‌بینی می‌شود 90 درصد از معتکفان این شهرستان در سال جاری زن باشند.

90 درصد معتکفان شهرستان زنجان را زنان تشکیل می‌دهند

ذبیح‌الله بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ستاد مردمی اعتکاف هفت کمیته دارد.

وی خاطرنشان کرد: امور مساجد، امور فرهنگی، ثبت‌نام، تبلیغات و روابط عمومی، امور مالی و نذورات و امور اجرایی کمیته‌های هفت‌گانه ستاد اعتکاف شهرستان زنجان به شمار می‌رود.

رئیس ستاد مردمی اعتکاف شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در زمینه برنامه‌های فرهنگی در مراسم اعتکاف برنامه‌ریزی شده است، اضافه کرد: محتوای برنامه‌ها مورد توجه کمیته فرهنگی ستاد مردمی اعتکاف بوده است.

وی با بیان اینکه کمیته اسکان ستاد مردمی اعتکاف شهرستان زنجان نیز قبل از ایام اعتکاف از مساجد مورد نظر برای برگزاری این مراسم معنوی بازدید کرده‌ است، تصریح کرد: برخی از هیئت امنای مساجد هماهنگی و همکاری خوبی با خادمان اعتکاف ندارند و این امر سبب به وجود آمدن مشکلاتی در این زمینه شده است.

بابایی با بیان اینکه باید اداره کل اوقاف و امور خیریه و هیئت امنای مساجد نسبت به آماده‌سازی زیرساخت‌های مساجد اقدام کنند، ادامه داد: تلاش داریم در این زمینه مشکلی برای معتکفان پیش نیاید.

وی با اشاره به اینکه شناساندن زیبایی‌های اسلام در مراسم اعتکاف یکی از رویکردهای مورد نظر به شمار می‌رود، اظهار کرد: تفسیر نهج‌البلاغه و قرآن از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام اعتکاف به شمار می‌رود.

رئیس ستاد مردمی اعتکاف شهرستان زنجان با بیان اینکه با بیشتر اداراتی که در زمینه برگزاری مراسم اعتکاف همکاری دارند، هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: آمادگی لازم برای برگزاری این مراسم معنوی در شهرستان زنجان وجود دارد.

انتهای پیام/73006/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول