اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان)‌

‌رکابزنان مطرح آلمان و صربستان ‌در تور آذربایجان

رکابزنان رودی پرجکت آلمان و سی سی ان صربستان برای حضور در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران(آذربایجان) معرفی شدند.

‌رکابزنان مطرح آلمان و صربستان ‌در تور آذربایجان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از اداره ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، رکابزنان رودی پرجکت آلمان و سی سی ان صربستان برای حضور در تور دوچرخه‌سواری ایران معرفی شدند

رودی پروجکت المان با کریستین گراسمان، هلموت ترتورد، مارسل کالز ، الکساندر مییر و اندراس گراف سوئیسی در تور حضور می‌یاید.

تیم سی سی ان صربستان نخستین تیم از کشور صربستان است که در تور ایران حضور می‌یابد  و با تیمی متشکل از رکابزنان سوییس ، فنلاند، صربستان و المان در جاده‌های آذربایجان رکاب خواهند زد.

لوکاس کالت ‌و میشائیل البرون از سوییس، انتی سیزکو از فنلاند، مارکو ستانکویچ و مارکو پیلومیراچ از صربستان وتیمو اسشولز از المان به مربیگری آناتولیی سیزکو رکابزنان تیم سی سی ان صربستان در تور بیست و هشتم هستند.

در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) 19 تیم داخلی و خارجی حضور دارند و رکابزنان مسیر استانهای آذربایجانشرقی و آذربایجان غربی را در 892 کیلومتر در 6 مرحله رکاب خواهند زد.

تیم‌های اموری ویتا اوکراین‌، دوکلا پراک چک‌، بریسا اسپور ترکیه، سی سی ان صربستان‌، رودی پروجکت آلمان، ترنگانو مالزی و شکر اسگورت ترکیه و تیمهای ملی الجزایر، سوریه، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، البانی، هنگ کنگ و ازبکستان 14 تیم خارجی در این رقابت‌ها هستند.

تیم‌های باشگاهی پتروشیمی تبریز، دانشگاه آزاد، آینده، آینه زمانی تیم دوم تبریز و شهرداری ارومیه 5 تیم ایرانی حاضر در رقابت‌ها خواهند بود. 

انتهای پیام/60002/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول