اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه‌سواری آذربایجان

دانشگاه آزاد رکابزنان خود را برای حضور در تور بیست و هشتم معرفی کرد

تیم دوچرخه سواری دانشگاه آزاد برای حضور در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران (آذربایجان) رکابزنان خود را برای حضور در تور بیست و هشتم معرفی کرد.

دانشگاه آزاد رکابزنان خود را برای حضور در تور بیست و هشتم معرفی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، تیم دانشگاه آزاد یکی از تیم‌های نیمه حرفه‌ای ایران اسلامی و رقیب همیشگی تیم پتروشیمی تبریز و یکی از با افتخارترین تیم‌های حاضر در تور برای شرکت در این دوره از رقابت‌ها دوباره رکابزنان قدرتمند خود را معرفی کرده است.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی در دوره بیست و هفتم تور آذربایجان پس از تیم پتروشیمی تبریز با 49 ثانیه از لحاظ تیمی اختلاف به مقام نایب قهرمانی دست یافت و تیم قدرتمند آندولسیای اسپانیا را پشت سرگذاشت.

بهترین رکابزن تیم دانشگاه آزاد عباس سعیدی تنها در دوره گذشته بود با زمان 23 ساعت و 13 دقیقه و 24 ثانیه به مقام نائب قهرمانی رسید و حسین عسگری رکابزن تیم پتروشیمی را با اختلاف یک دقیقه و 10 ثانیه پشت سرگذاشت.

دانشگاه آزاد برای حضور در تور بیست و هشتم امیر زرگری، عباسی سعیدی تنها، ارمین معظمی گودرزی، بهنام خلیلی خسروشاهی رکابزن تبریزی و علی خادم را معرفی کرده است.

دانشگاه آزاد اسلامی در دوره گذشته تور با ترکیب عباس سعیدی تنها، علیرضا حقی ( اوت )، وحید غفاری، فرشاد صالحی، اروین معظمی گودرزی و اوسکار مونز شرکت کرده بود به ترتیب در رده‌های اول، نهم، بیست و سوم، بیستم و ششم ایستادند.

در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران(آذربایجان) 19 تیم داخلی و خارجی حضور دارند و رکابزنان مسیر استانهای آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی را در 892 کیلومتر در شش مرحله رکاب خواهند زد.

تیم‌های اموری ویتا اوکراین، دوکلا پراک چک، بریسا اسپور ترکیه، سی سی ان صربستان، رودی پروجکت آلمان، ترنگانو مالزی و شکر اسگورت ترکیه و تیم‌های ملی الجزایر، سوریه، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، آلبانی، هنگ‌کنگ و ازبکستان 14 تیم خارجی در این رقابت‌ها هستند.

تیم‌های باشگاهی پتروشیمی تبریز، دانشگاه آزاد، آینده، آینه زمانی تیم دوم تبریز و شهرداری ارومیه پنج تیم ایرانی حاضر در رقابت‌ها خواهند بود. 

انتهای پیام/60002/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول