اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان فرمانداری سمیرم خبر داد

اجرای طرح ملی رحمت ویژه زنان خانه‌دار در سمیرم

کارشناس امور بانوان فرمانداری سمیرم گفت: در راستای تحکیم بنیان خانواده، توانمندسازی زنان و تعمیق ارزش‌های دینی طرح ملی رحمت ویژه زنان خانه‌دار در سمیرم برگزار می‌شود.

اجرای طرح ملی رحمت ویژه زنان خانه‌دار در سمیرم

نرگس نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم از آغاز ثبت نام زنان خانه دار سمیرمی در طرح ملی رحمت خبر داد و افزود: این طرح با هدف ارتقای توانمندسازی زنان، تقویت بنیان خانواده و نیز تعمیق باورهای دینی زنان در پایگاه‌های کانون فرهنگی بانوان گل مریم شهر حنا و مرکز فرهنگی قرآنی ثامن‌الائمه سمیرم برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره که در 14 جلسه یک و نیم ساعته برگزار می‌شود از منابع آموزشی خانواده موفق، کتاب عطر عفاف، اقتصاد خانواده، کارکردهای زن در خانواده و نرم افزار مقابله با جنگ نرم استفاده می‌شود.

کارشناس امور بانوان و خانواده فرمانداری سمیرم با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار بانوان در اجتماع و خانواده تصریح کرد: توانمندسازی بانوان در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و سایر عرصه‌‌ها از برنامه‌های ارزشمندی است که در طرح ملی رحمت دنبال می‌شود.

وی از دیگر اهداف اصلی طرح ملی رحمت را آموزش روش‌های صحیح زندگی در خانواده، رعایت زندگی ساده بدون تجمل و مصرف‌گرایی و گرایش به قناعت عنوان کرد و ادامه داد: توجه به اخلاقیات و تعالیم مقدس اسلامی عنصر اصلی در امر تحکیم بنیان خانواده است.

نصیری اضافه کرد: این طرح در سال گذشته در هشت پایگاه شهرستان سمیرم برگزار شد که استقبال زنان خانه‌دار از این طرح بسیار خوب و پرشور بود.

انتهای پیام/2301/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول