اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

شورای نگهبان جانب عدل و انصاف را رعایت کرد

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان در احراز صلاحیت‌ها جانب عدل و انصاف را رعایت کرد.

شورای نگهبان جانب عدل و انصاف را رعایت کرد

فرج‌الله عارفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با بیان اینکه شورای نگهبان بعد از 10 روز بر اساس قانون اساسی واجدان شرایط را احراز صلاحیت کرد، اظهار داشت: بر اساس قانون اساسی تنها مرجعی که می‌تواند واجدان شرایط انتخابات ریاست جمهوری را احراز صلاحیت کند، شورای نگهبان است.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: به طور قطع هر کس که قانون را قبول داشته باشد، نظر شورای نگهبان را می‌پذیرد.

عارفی با اشاره به اینکه بر اساس اصل 115 قانون اساسی اظهار نظر در مورد احراز صلاحیت پیرامون کاندیداها وظیفه شورای نگهبان است، تصریح کرد: کسانی که اعتقادی به قانون اساسی دارند باید از اقدام شورای نگهبان اطاعت کنند.

وی با تقدیر از فقها و حقوقدانان شورای نگهبان در بررسی دقیق و اظهار نظر عادلانه خاطر نشان کرد: باید از کسانی که صلاحیت آنها توسط شورای نگهبان احراز نشد و با صدور بیانیه اعلام اطاعت کردند، تشکر کرد.

عارفی با بیان اینکه کسانی که شرایط آنها احراز شده است از تمام طیف‌ها و گروه‌های سیاسی هستند، اذعان داشت: شورای نگهبان در احراز صلاحیت‌ها جانب عدل و انصاف را رعایت کرد.

انتهای پیام/80003/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول