اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ صورت گرفت

حمایت 700 استاد دانشگاه‌ در گیلان از عملکرد شورای نگهبان

بیانیه 700 نفر از اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گیلان در حمایت از عملکرد قانونی شورای نگهبان صادر شد.

حمایت 700 استاد دانشگاه‌ در گیلان از عملکرد شورای نگهبان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در بخشی از بیانیه مذکور آمده است: تحولات جاری در عرصه بین‌المللی و رویکرد دینی بشر معاصر و امواج وسیع اسلام‌خواهی و بیداری اسلامی در جهان به‌ویژه دنیای غرب مؤید حماسه بزرگ انقلاب اسلامی است که حضرت امام خمینی (ره) با هدایت و رهبری بزرگ‌ترین انقلاب مردمی در واقع آغازگر عصر تجدید حیات معنوی و مردم‌سالاری دینی شده و عصری را به وجود آوردند که به‌حق باید آن را عصر امام خمینی (ره) نامید.

در ادامه بیانیه ذکر شده است: امام (ره) مهم‌ترین امور اخلاق اسلامی را تفرقه نداشتن و مجتمع بودن می‌دانستند و فرمودند «تا مجتمع نشوید، تا دستتان را به‌هم ندهید، تا اخوت اسلامی را حفظ نکنید، نمی‌توانید در مقابل این قدرت‌ها بایستید».

اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان از شورای محترم نگهبان به صورت جدی خواستار است که با کمال قدرت و دقت به وظایف اسلامی عمل کند و از هرگونه قوانین مخالف با شرع و قانون جلوگیری کرده و با هوشیاری و توان کامل که صلاحیت‌ها را با معیار قانونی مورد ارزیابی قرار داده‌اند، بدانند ماحصل نتایج بررسی آنها به عنوان فصل‌الخطاب و مورد حمایت آحاد ملت شریف ایران به‌ویژه نخبگان خواهد بود.

این بیانیه می‌افزاید: کاندیداهای محترم نیز که همه خود را پایبند به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه می‌دانند حتماً شنیده‌اند و می‌دانند که امام امت تبعیت کامل از قانون را تأکید کرده و عمل به قانون را معیاری بسیار خوب و وسیله‌ای برای آرامش ملت و حفظ وحدت ملی دانستند و فرمودند که به هیچ دلیلی نباید کسی از آن تخطی کند.

اساتید دانشگاهی و مراکز آموزش عالی گیلان در بیانیه خود اعلام کردند که در حفاظت و پاسداری از این نعمت انقلاب که با جهاد و خون شهیدان به دست آمده است از هیچ چیز کوتاهی نکرده و با حضور در انتخابات و رأی به شخصی دارای تعهد به اسلام، تابع محض ولایت فقیه، غیر منحرف از صراط مستقیم و بدون گرایش به مکتب‌های انحرافی، دلسوز و کارآمد، حماسه بزرگ سیاسی را خلق کرده و آن را تحقق می‌بخشند.

انتهای پیام/2300/غ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول