اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بیانیه‌ای

اساتید دانشگاه‌های کردستان از تصمیم شورای نگهبان حمایت کردند

200 نفر از اساتید دانشگاه‌های استان کردستان در قالب بیانیه‌ای حمایت خود را از تصمیم شورای نگهبان اعلام کردند.

اساتید دانشگاه‌های کردستان از تصمیم شورای نگهبان حمایت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این بیانیه که نسخه‌ای از آن در اختیار فارس قرار گرفته، آمده است: مهم‌ترین رکن نظام مردم‌سالاری دینی انتخاب و تکیه بر قانون است.

این بیانیه می‌افزاید: البته هم قانون، هم انتخاب نیازمند آن است که به درستی انجام شود و مجری مناسب و متعهدی عهده‌دار آن باشد به همین دلیل رئیس‌جمهور در عین آن که تبلور اراده عمومی مردم است برآمده از متن قانون نیز هست.

در ادامه این بیانیه آمده است: مرجعی که اراده عمومی را رصد و از قانون آگاه بوده و آن را حفاظت می‌کند در نظام مردم‌سالاری دینی بر عهده شورای نگهبان قانون اساسی است.

این بیانیه می‌افزاید: شورای نگهبان درد دین دارد و درد مردم و با بررسی صلاحیت‌ها چراغی روشن پیش پای عموم قرار می‌دهد تا در انتخابات تردید نکنند و به وظیفه دینی خود عمل نمایند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: با این توصیف ما اساتید دانشگاه‌های استان کردستان ضمن اعلام پیروی از دستورات مقام معظم رهبری از جایگاه قانونی شورای نگهبان حمایت و درایت، شجاعت و قانون محوری اعضای آن را ارج می‌نهیم و از تصمیمات این نهاد قانونی تبعیت می‌کنیم.

انتهای پیام/79001/ط/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول