اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار البرز:

پسماندهای شهر صنعتی البرز جمع‌آوری می‌شود

فرماندار البرز: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پسماندهای صنعتی جمع شده از سال‌های گذشته در شهر صنعتی البرز در حال جمع‌آوری است.

پسماندهای شهر صنعتی البرز جمع‌آوری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، غلامرضا حسن‌پور در نخستین جلسه شورای سلامت این شهرستان اظهار داشت: سلامت شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همین امر ضرورت بررسی جدی مشکل پساب صنعتی البرز را ایجاب می‌کند.

حسن‌پور افزود: پسماندهای جمع شده از سال‌های گذشته که آلودگی محیط زیست را به دنبال دارد، در کنار خروجی پساب فعلی که از آن برای کشاورزی نیز استفاده می‌شود، دو معضل حال حاضر شهر صنعتی البرز در خصوص پساب‌های صنعتی است.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پسماندهای جمع شده از سال‌های گذشته در حال جمع‌آوری بوده و فاز یک آن نیز اجرا شده است.

این مسئول بیان کرد: طی بازدید به عمل آمده از روستای کمال‌آباد، مشکلات مربوط به ورودی این روستا که ناشی از پساب و بوی تصفیه‌خانه شرکت شهر صنعتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش جمعیت روستا و نبود فضای سبز مقرر شد جدول‌گذاری و فضای سبزی با همکاری شهرداری الوند در ورودی روستا از ابتدا تا انتهای آن در جاده تلطیف هوا و بهبود سیمای روستا اجرا شود.

وی سلامت را مهم‌ترین عامل پایداری زندگی دانست و افزود: با تأمین سلامت جوامع، بسیاری از مشکلات اجتماعی و امنیتی نیز برطرف می‌شود.

فرماندار البرز با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی باید در بحث سلامت جامعه با یکدیگر هماهنگی و همکاری داشته باشند، بر ضرورت رعایت استانداردهای لازم در تمام کارها و خودداری از عملکرد جزیره‌ای تأکید کرد.

در ادامه این نشست موضوعات مربوط به شاخص‌های عدالت در سلامت و پیشگیری از بیماری‌های شغلی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2667/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول