اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک:

یک تن پسماند خشک در اراک جمع‌آوری شد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از جمع‌آوری بیش از یک تن پسماند خشک در روز زمین پاک در این شهرستان خبر داد.

یک تن پسماند خشک در اراک جمع‌آوری شد

محمود حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک به مناسبت روز زمین پاک با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست و اداره ‌کل زندان‌های استان اقدام به پاکسازی پارک جنگلی، ندامتگاه و جاده فراهان از پسماندهای خشک کردند.

وی تصریح کرد: در این پاکسازی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک با توزیع کیسه‌های نایلونی بین 500 نفر از مددجویان و کارکنان زندان‌های استان محوطه اطراف و محور عبوری زندان مرکزی اراک و همچنین پارک جنگلی سازمان منابع طبیعی اراک واقع در مسیر جاده شهرستان فراهان را از زباله و مواد زاید پاکسازی کردند.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک همچنین از امحاء و معدوم ‌سازی بیش از 6 هزار و 600 کیلوگرم پوکه داروهای ترک مواد مخدر در اراک خبر داد و افزود: معدوم ‌سازی این اقلام در حضور نماینده دانشگاه علوم پزشکی و نماینده سازمان در مرکز دفن زباله انجام شده است.

حسنی پیرامون معدوم سازی این پوکه‌ها گفت: شربت‌های متادون 25 درصد و شربت تریاک توسط مراکز و کلینیک‌های ترک اعتیاد بین متقاضیان خاص توزیع و بعد از مصرف، پوکه‌های آنان جمع‌آوری شد که با دستور معاون غذا و دارو و دانشگاه علوم پزشکی این پوکه‌ها معدوم سازی شد.

انتهای پیام/87001/غ10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول