به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، عباس عسگری اظهار کرد: سامانه 137 پل ارتباطی بسیار مناسبی بوده که از طریق آن میتوان دید بهتری نسبت به فعالیتهای خدماتی در سطح شهر داشت.
وی اضافه کرد: شهروندان میتوانند با این کانال ارتباطی ما را در مدیریت هر چه بهتر بر پسماندها یاری دهند تا با مشارکت همهجانبه در امور شهر، شهری پاکیزه و زیبا داشته باشیم.
عسگری اضافه کرد: در دو ماه گذشته بیشترین پیامها با 113 پیام به جمعآوری زباله و پسماند اختصاص داشت و لایروبی نهرها، کانالها و رفع آبگرفتگی معابر رتبه دوم را در این خصوص به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد: بعد از این دو موضوع تنظیف و پاکسازی معابر، تخلیه خاک و نخاله، شستن مخازن و ... در رتبههای بعدی قرار دارد.
عسگری خاطرنشان کرد: با همت کارکنان سازمان توانستیم 93 درصد رضایتمندی شهروندی را در خصوص پاسخگویی به درخواستهای مردم در این دو ماه داشته باشیم.
وی در پایان ضمن تقدیر از شهروندان به واسطه دقت و ریزبینی در مسائل شهری از مردم خواست در هنگام پیامگذاری آدرس دقیق و توضیح کاملی از مشکلات ارائه دهند تا بتوانند در مدت زمان کمتر و با دقت بیشتری پاسخگوی نیازهای آنان باشند.
انتهای پیام/2667/ز/ظ1004