اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین اعلام کرد

پاسخ به 455 درخواست مردمی در مدیریت پسماند قزوین

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از پاسخگویی به 455 مورد پیام درخواست شهروندان در دو ماه نخست سال جدید خبر داد.

پاسخ به 455 درخواست مردمی در مدیریت پسماند قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، عباس عسگری اظهار کرد: سامانه 137 پل ارتباطی بسیار مناسبی بوده که از طریق آن می‌توان دید بهتری نسبت به فعالیت‌های خدماتی در سطح شهر داشت.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند با این کانال ارتباطی ما را در مدیریت هر چه بهتر بر پسماندها یاری دهند تا با مشارکت همه‌جانبه در امور شهر، شهری پاکیزه و زیبا داشته باشیم.

عسگری اضافه کرد: در دو ماه گذشته بیشترین پیام‌ها با 113 پیام به جمع‌آوری زباله و پسماند اختصاص داشت و لایروبی نهرها، کانال‌ها و رفع آبگرفتگی معابر رتبه دوم را در این خصوص به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: بعد از این دو موضوع تنظیف و پاکسازی معابر، تخلیه خاک و نخاله، شستن مخازن و ... در رتبه‌های بعدی قرار دارد.

عسگری خاطرنشان کرد: با همت کارکنان سازمان توانستیم 93 درصد رضایت‌مندی شهروندی را در خصوص پاسخگویی به درخواست‌های مردم در این دو ماه داشته باشیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از شهروندان به واسطه دقت و ریزبینی در مسائل شهری از مردم خواست در هنگام پیام‌گذاری آدرس دقیق و توضیح کاملی از مشکلات ارائه دهند تا بتوانند در مدت زمان کمتر و با دقت بیشتری پاسخگوی نیازهای آنان باشند.

انتهای پیام/2667/ز/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول